Mô tả công việc
• Co-ordinate with DOSM/SM to implement pricing structure and ecommerce sales strategies.
• Be fully in charge of implementing, updating the pricing/promotion on the systems at any time changes.
• Set up and update the hotel information requirement with TA
• Conduct extensive online research to understand the market trend, competitors.
• Implement and utilize analytics to track sales trends and identify opportunities for growth.
• Forecast and be initiative proposing online pricing adjustment to adapt with the market trend and harmonize with other market segments to drive the business.
• Work with TA/ Cooperate agency for contract and promotion.
• Develop customer accounts and TA/ Cooperate agency within the local area to drive business into the specific hotel/cluster and to increase market/customer share in all revenue streams.
• Prepare hotel business contracts in accordance with sales & pricing strategies.
• Contribute the ideas to create an exceptional Guest experience and build strong, comprehensive sales programs.
• Support Sales Manager in hotel site inspection if require.
• Attend Sales events, as required.
• Produce accurate and timely reports that meet the needs of the Sales Director and senior management to include the reporting of appointments, calls made and business leads
• Answer customer queries in a prompt and professional manner.
• Other tasks assigned by manager
Quyền lợi được hưởng
• Working in a professional environment - 5-star service.
• Follow the reviews and rewards according to the system.
•Competitive package of salary and benefit.
• Insurances paid in according with the law
• Enjoy 12 days full of leave per year
• The La Sinfonía team always accompanies the associates' Indiviual development plan
Yêu cầu công việc
• University Degree/ Upgrade or Master in Marketing will be an advantage
• At least 1 years in the company in similar position in large hotels
• Fluent English, a second language will be an advantage
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập từ năm 1971, trải qua hơn 50 năm lịch sử phát triển, Công ty cổ phần Tasco đã trở thành một trong những nhà đầu tư lớn nhất trong các hình thức Thu phí điện tử (VETC), Vận tải BOT, Cơ sở hạ tầng, Dịch vụ ô tô, Dịch vụ tài chính & bảo hiểm và Bất động sản.Năm 2021, Tasco đặt mục tiêu tái cơ cấu mạnh mẽ với sự tập trung cao độ vào các hoạt động cốt lõi. Với khẩu hiệu “NỀN TẢNG CUỘC SỐNG” – Hệ sinh thái không ngừng phát triển, Tasco đang phục vụ chi tiêu đầu tư cho các Hộ gia đình Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1971, trải qua hơn 50 năm lịch sử phát triển, Tasco đã trở thành một trong những nhà đầu tư lớn nhất trong các hình thức Thu phí điện tử (VETC), Vận tải BOT, Cơ sở hạ tầng, Dịch vụ ô tô, Dịch vụ tài chính & bảo hiểm và Bất động sản.
Mission
Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành lựa chọn hàng đầu của Việt Nam về dịch vụ ô tô, cơ sở hạ tầng thông minh và dịch vụ cao cấp dịch vụ tài sản.