Việc làm Công ty cổ phần Tasco

Cập nhật 22/08/2024 20:50
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần Tasco
Director of Sales (based in HCMC)
Công ty cổ phần Tasco
36 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Tổng Giám Đốc/ Ptgđ/ Giám Đốc/ Pgđ
Ngày đăng tuyển: 29/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

Reporting to Director of Sales & Marketing

  • Maintain and promote a team work environment with effective and clear communication amongst co-worker.
  • Ensure best client service is being made available through communication amongst the team, cross training within the department and appropriate office coverage.
  • Works with sales managers to ensure understanding of sales strategy and effective implementation of this strategy for the segment.
  • Works with management team to create and implement a sales plan addressing revenue, customers and the market for the segment led by the DOS.
  • Set example through professional, friendly attitude towards clients and co-workers, timely response to clients and co-workers needs and observance of sales office standard.
  • Ensure hotel meets or exceeds budgeted goals.
  • Follow and track company cross-sell procedures.
  • Utilize company profile database to determine geographic areas for travel agent calls while maintaining top and existing travel agent accounts.
  • Organize travel agent month and travel agent appreciation rates for slow months.
  • Assists with the development and implementation of promotions, both internal and external.
  • Creating a focus on attracting new business.
  • Attending and contributing to the monthly sales strategy meeting
  • Updating and owning the sales strategy & sales plan with the General Manager.
  • Review and approves any special corporate negotiated rates by signing the CVGR (Company Volume guaranteed rate) contract.
  • Provides positive and aggressive leadership to ensure maximum revenue potential (e.g., sets example with personal booking goals).
  • Leads on-property sales functions to build long-term, value-based customer relationships that enable achievement of hotel sales objectives.
  • Recommends monthly room nights target goals for sales team members.
  • Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
  • Develop and send informative press releases to targeted lists highlighting all activities and promotions.
  • Maintain and expand corporate incentive program via direct mail, personal visits etc.
  • Oversee and ensure the updation of rates, promotions on hotel website, OTA's (Online travel agents), GDS etc. without any rate parity.
  • Responsible for the training of sales managers and staff.
  • Follow and promote hotel standards with guests, co-workers.
  • Evaluates and drives the hotel’s participation in the various sales channels, Market Sales, Event Booking Centres, electronic lead channels, etc.
  • Monitors all day to day activities of direct reports.
  • Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g., generating proposal, writing contract, customer correspondence).

Quyền lợi được hưởng

- 100% lương trong thời gian thử việc.

- 45 giờ làm việc trong tuần, 02 ngày nghỉ ca hàng tuần.

- 100% phí phục vụ.

- 02 bữa ăn ca trong 01 ngày làm việc.

- Được hưởng những quyền lợi dành riêng cho nhân viên của Banyan Group như: Gói ưu đãi nghỉ dưỡng hàng năm tại các khách sạn của tập đoàn trên toàn thế giới; Ưu đãi sử dụng dịch vụ ăn uống; Đi công tác nước ngoài;…

- Được thường xuyên tham gia các khóa đào tạo của tập đoàn.

- Cơ hội thăng tiến và luân chuyển giữa các bộ phận trong khách sạn hoặc trong các khách sạn do Banyan Group vận hành.

- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN Việt Nam ngay sau khi hoàn thành thử việc.

- Gói Bảo hiểm sức khỏe bổ sung cho nhân viên trong thời gian làm việc tại khách sạn.

- Phụ cấp tiền nhà theo chính sách của khách sạn.

- Thưởng hàng năm theo chính sách của khách sạn.

- Hỗ trợ phương tiện di chuyển khi đi làm hàng ngày.

- Trang bị đồng phục theo quy định của khách sạn.

- 100% salary in probation time.

- 45 working hours per week, 02 days-off per week.

- 100% service charge.

- 02 duty meals per working day.

- Be entitled benefits for associates of Banyan Group as: BTHR Complimentary Accommodation each year at BG’s hotels all over the world; Discount on F&B service; Overseas Business Trip; etc.

- Attend frequently training courses of the group.

- Promotion and transfer/taskforce opportunities in the hotel or between sister hotels operated by Banyan Group.

- Attend Vietnamese Social Insurance, Medical Insurance, Unemployment Insurance as soon as completing probation.

- Additional Associate Health Insurance during the time working at the hotel.

- Housing allowance as the hotel’s policy.

- Annual Bonus as per the hotel’s policy.

- Daily Shuttle bus is provided to work.

- Uniform is provided as the hotel’s policy.

Yêu cầu công việc

  • Exceptional experience in Corporate & Wholesale
  • 4+ years of relevant experience or similar management role
  • Fluent communication in Vietnamses & English (both oral and written)
  • Computer literacy
  • Exceptional leadership and team management skills.
  • Excellent communication, negotiation, and interpersonal skills.
  • Ability to analyze data and trends to drive strategic decisions.
  • Understanding of eCommerce and marketing strategies is preferred.
  • Quick adaptability to market shifts, enabling prompt decision-making.
  • Degree in Business Administration, Marketing, Hospitality Management, or a related field (preferred).
  • Results-oriented with a track record of achieving and exceeding sales targets in a high-end market/Mice.

Yêu cầu hồ sơ

Vui lòng liên hệ số điện thoại 0824 081 949 để biết thêm chi tiết.

Please contact the phone number 0824 081 949 for more details.

Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần Tasco
Công ty cổ phần Tasco Xem trang công ty
Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 1 và Tầng 20 Tòa nhà Tasco, Lô HH2-2, đường Phạm Hùng, Phường Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập từ năm 1971, trải qua hơn 50 năm lịch sử phát triển, Công ty cổ phần Tasco đã trở thành một trong những nhà đầu tư lớn nhất trong các hình thức Thu phí điện tử (VETC), Vận tải BOT, Cơ sở hạ tầng, Dịch vụ ô tô, Dịch vụ tài chính & bảo hiểm và Bất động sản.Năm 2021, Tasco đặt mục tiêu tái cơ cấu mạnh mẽ với sự tập trung cao độ vào các hoạt động cốt lõi. Với khẩu hiệu “NỀN TẢNG CUỘC SỐNG” – Hệ sinh thái không ngừng phát triển, Tasco đang phục vụ chi tiêu đầu tư cho các Hộ gia đình Việt.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Team building
  • Party
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập từ năm 1971, trải qua hơn 50 năm lịch sử phát triển, Tasco đã trở thành một trong những nhà đầu tư lớn nhất trong các hình thức Thu phí điện tử (VETC), Vận tải BOT, Cơ sở hạ tầng, Dịch vụ ô tô, Dịch vụ tài chính & bảo hiểm và Bất động sản.

Mission

Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành lựa chọn hàng đầu của Việt Nam về dịch vụ ô tô, cơ sở hạ tầng thông minh và dịch vụ cao cấp dịch vụ tài sản.

Những nghề phổ biến tại Công ty cổ phần Tasco

Bạn làm việc tại Công ty cổ phần Tasco? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty cổ phần Tasco

Công ty cổ phần Tasco

Click để đánh giá