Mô tả công việc
-
Plan and produce content about the company's brand and products on the website, fanpage and other Social channels on a monthly/quarterly/yearly basis.
-
Create advertising content, email marketing... as requested by Manager.
-
Analyze customer information to know needs and tastes to adjust content strategy accordingly.
-
Collaborate with the design team to create high-quality, user-responsive content.
-
Contribute ideas, organize and coordinate for company events taking place during the month/quarter (Internal events, combined events and major events from Alibaba)
-
Responsible for editing documents such as press releases, brochures, internal newsletters, etc.
-
Other tasks assign the Manager.
Yêu cầu công việc
-
Have at least 1 to 2 years of experience in the field of Content Marketing
-
Experience in Event Planning & Coordination is good to have
-
Have basic design experience
-
Has a wide range of task performance skills and focuses on quality of work/work.
-
Knowing English is an advantage
-
Creative & proactive at work.
Quyền lợi được hưởng
-
Salary: 10 million - 13 million
-
Clear promotion roadmap, full benefits.
-
Working in a multinational environment, opportunities to develop yourself and your career.
-
Remuneration, training, rotation, management upgrade according to company regulations.
-
Social insurance joined with a full gross salary.
-
Working location:
-
HCM office: Sala Urban Center, No. 21-23, B4 street, An Loi Dong ward, Thu Duc city, Ho Chi Minh city
Biluxury ra đời để hoàn thành sứ mệnh đáp ứng được cho khách hàng sự hài lòng về chất lượng sản phẩm,dịch vụ bán hàng và đặc biệt là một không gian thời trang được cập nhật xu hướng mới nhất trên thế giới.
Sản phẩm của Biluxury tự hào là sản phẩm “THIẾT KÊ VÀ SẢN XUẤT TẠI VIỆT NAM”. Với đội ngũ thiết kế trẻ, năng động, sáng tạo luôn theo kịp xu hướng thời trang trẻ thế giới và hệ thống xưởng sản xuất công nghệ cao, quy mô hơn 200 công nhân.
Chính sách bảo hiểm
-
Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/12/2015
Mission
Với tầm nhìn chiến lược trở thành thương thiệu “Thời trang nam được yêu thích nhất Việt Nam”, từ những ngày đầu bước vào thị trường, Biluxury đã rất được chú trọng việc nghiên cứu, phát triển mẫu mã, phom dáng phủ hợp với hình thể đàn ông Việt. Nguồn nguyên liệu được kiểm soát chặt chẽ, máy móc và trang thiết bị hiện đại là đòn bẩy cho sự phát triển bền vững của thương hiệu.