Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Trade marketing execution (70%)
- Implementing the trade activity to the sales team and customer.
- Ensuring aligned trade mechanics with the investment and sales system.
- Monitoring the progress and performance of all trade activities.
- Serving as the primary contact point with partners (brands, sales team) for planning, execution, and performance evaluation of Trade Marketing initiatives.
Collaboration (30%)
- Executing strategic trade activities aligned NJM & brands focus volume/value/distribution KPIs.
- Evaluating the performance of Trade Marketing programs on a monthly/quarterly basis.
- Ensure cost management for effective spending, encompassing key KPIs such as volume and display.
- Influencing the sales team with strategic plans that had been aligned with the core team.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-2 years of extensive experience in trade marketing, business development, and customer success in a FMCG company (MT/ GT channel)
- Graduated from a talented development program at any corporation is a plus
- At least Diploma / Degree in any Business related field (business, sales, marketing, finance, communication)
- Business development or account planning/operating experience in FMCG
- Proficiency in Microsoft Office (Word, Powerpoint, Excel) and Google Workspace (Docs, Slides, Sheets, Forms)
- Intermediate in English (Reading, Writing)
- Business travel
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: Business fee
- Thời gian thử việc: 2 months (full salary)
- Cơ hội huấn luyện:
Participate in internal training courses: online/offline
Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager, etc. - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday - Saturday (Saturday flexible)
- Đồng nghiệp:
Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
Young and dynamic working environment
The scope of work is large, the company has more than 6000 employees - Phúc lợi:
Competitive income compared to the market
"Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months
Paid social insurance based on full salary
Year End Party, annual Townhall Ceremony
Attractive team-building activities, regular intern - Ngày nghỉ: 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- Lương: Cạnh tranh
Biluxury ra đời để hoàn thành sứ mệnh đáp ứng được cho khách hàng sự hài lòng về chất lượng sản phẩm,dịch vụ bán hàng và đặc biệt là một không gian thời trang được cập nhật xu hướng mới nhất trên thế giới.
Sản phẩm của Biluxury tự hào là sản phẩm “THIẾT KÊ VÀ SẢN XUẤT TẠI VIỆT NAM”. Với đội ngũ thiết kế trẻ, năng động, sáng tạo luôn theo kịp xu hướng thời trang trẻ thế giới và hệ thống xưởng sản xuất công nghệ cao, quy mô hơn 200 công nhân.
Chính sách bảo hiểm
-
Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/12/2015
Mission
Với tầm nhìn chiến lược trở thành thương thiệu “Thời trang nam được yêu thích nhất Việt Nam”, từ những ngày đầu bước vào thị trường, Biluxury đã rất được chú trọng việc nghiên cứu, phát triển mẫu mã, phom dáng phủ hợp với hình thể đàn ông Việt. Nguồn nguyên liệu được kiểm soát chặt chẽ, máy móc và trang thiết bị hiện đại là đòn bẩy cho sự phát triển bền vững của thương hiệu.