Planning the direction of video content (pillar, cluster) based on existing blog content, webinar following the brand's client journey
Supporting and assisting the making of Esoft branding/promotional videos
Supporting content marketing activities on socials, web, email & webinar with research, proposal, briefings
Conducting market research, competitor analysis, and market trends analysis to incorporate into the overall content marketing strategySenior or final year university student, currently enrolled in Media, Marketing Communications or relevant.
Marketing General: Experience in digital marketing (socials, web SEO, emails), familiarity with marketing software and online tools preferable but not essential.
Strong English communication skills (both written and verbal), especially copywriting.
Organizational, team working and time-management skills.
Strong desire to learn, can-do attitude, along with professional drive.
Ability to commit full-time (Mon-Fri) over a 6-month period.Monthly allowance: 4.000.000 vnd
Exposure to product marketing, digital marketing, project management through challenging and engaging real world marketing projects.
Hand-on experience and on-job trainings on multiple marketing areas, tools and systems.
Experience in an international company with culture that encourages and fosters creativity, innovation, respect and equality.
Opportunity to learn from experienced leaders and managers.
Enhancement of your computer and various transferable skills.
Attendance in meetings, events, networking opportunities and training courses.
Full time employment opportunity upon successful internship completion.
Biluxury ra đời để hoàn thành sứ mệnh đáp ứng được cho khách hàng sự hài lòng về chất lượng sản phẩm,dịch vụ bán hàng và đặc biệt là một không gian thời trang được cập nhật xu hướng mới nhất trên thế giới.
Sản phẩm của Biluxury tự hào là sản phẩm “THIẾT KÊ VÀ SẢN XUẤT TẠI VIỆT NAM”. Với đội ngũ thiết kế trẻ, năng động, sáng tạo luôn theo kịp xu hướng thời trang trẻ thế giới và hệ thống xưởng sản xuất công nghệ cao, quy mô hơn 200 công nhân.
Chính sách bảo hiểm
-
Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/12/2015
Mission
Với tầm nhìn chiến lược trở thành thương thiệu “Thời trang nam được yêu thích nhất Việt Nam”, từ những ngày đầu bước vào thị trường, Biluxury đã rất được chú trọng việc nghiên cứu, phát triển mẫu mã, phom dáng phủ hợp với hình thể đàn ông Việt. Nguồn nguyên liệu được kiểm soát chặt chẽ, máy móc và trang thiết bị hiện đại là đòn bẩy cho sự phát triển bền vững của thương hiệu.