Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage/Execute Trade Marketing activities such as:
- Visibility
- Activation
- Promotion
- PG In line
- Channel development
- Planning/Tracking budget for all activities.
- Optimize all execution at best performance.
- Balance local sales requirement with brand/event activation strategy.
- Coordinate with Brands / MTO for activation management.
- Develop and oversee all POSM items in MT channel to ensure perfect visibility at stores and sales force to execute the most efficient. In charge of in-store POSM design, briefing POSM/ Activation team for production and installation in store
- Organize internal networking sessions (D-days, Sale Brief). Support marketing team in launch/ re-launch and consumer promotion activities
· Update competitors activities and provide feedback of all competitive activity to propose sales program.
· Coordinate with Brands / MTO / MTP for activation/activities management
· Post evaluation MT activities big campaign
· Able analyze promotion/ activities both Wipro/ competitor in market to provide activities for MT. Tracking execution in MT market: promotion, on post, booth activation.
Yêu Cầu Công Việc
- University degree in Economics, Marketing or Business Management.
- Having experience with Personal Care/Home Care is an advantage
- At least 2 years working experience in MT Trade Marketing.
- Innovative thinking & Flexibility
- Good analytical, interpersonal and negotiation skills.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Biluxury ra đời để hoàn thành sứ mệnh đáp ứng được cho khách hàng sự hài lòng về chất lượng sản phẩm,dịch vụ bán hàng và đặc biệt là một không gian thời trang được cập nhật xu hướng mới nhất trên thế giới.
Sản phẩm của Biluxury tự hào là sản phẩm “THIẾT KÊ VÀ SẢN XUẤT TẠI VIỆT NAM”. Với đội ngũ thiết kế trẻ, năng động, sáng tạo luôn theo kịp xu hướng thời trang trẻ thế giới và hệ thống xưởng sản xuất công nghệ cao, quy mô hơn 200 công nhân.
Chính sách bảo hiểm
-
Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/12/2015
Mission
Với tầm nhìn chiến lược trở thành thương thiệu “Thời trang nam được yêu thích nhất Việt Nam”, từ những ngày đầu bước vào thị trường, Biluxury đã rất được chú trọng việc nghiên cứu, phát triển mẫu mã, phom dáng phủ hợp với hình thể đàn ông Việt. Nguồn nguyên liệu được kiểm soát chặt chẽ, máy móc và trang thiết bị hiện đại là đòn bẩy cho sự phát triển bền vững của thương hiệu.