Mô tả công việc
• Manage and oversee the daily operations of the company,
ensuring timely tasks:
• Issuing Invoices: Prepare and issue invoices to clients.
• Record and book invoices in our accounting systems.
• Payment Management: Efficiently manage payment collection schedules.
• Debt Release: Process debt releases and adjustments.
• Reports and Reconciliation: Generate Accounts Receivable (AR) reports and perform reconciliation.
• Financial Reporting: Prepare and maintain accurate financial records and reports, including balance sheets, profit and loss statements, and other financial documents.
• Financial Analysis: Conduct financial analysis to support business decisions and identify areas for cost reduction and efficiency improvements.
2. Tax-related Tasks:
• Receiving and Saving Information/Documents: Collect and organize tax-related documents.
• Compare with Book: Verify tax information against the company's financial records.
• Booking for Tax: Record tax liabilities in the accounting system.
• Declaration and Submission: Prepare and submit tax declarations.
• Payment for Tax: Process tax payments.
• Debt Release: Handle the release of tax-related debts.
• Ensure compliance with tax regulations and prepare necessary documentation for tax filings.
• Support on working & providing relevant data/document for internal/ external audit, State audit, tax, custom authorities.
3. Monthly Expense Handling
• Receiving and Saving Travel and Expense Documentation: Collect and organize travel and expense reports.
• Verification: Verify the accuracy and compliance of travel and expense claims.
• Assist in the preparation of budgets and financial forecasts, providing insights and recommendations for financial planning.
Yêu cầu công việc
• Experience: 3 to 5 years of experience in accounting or finance roles, preferably within a similar industry.
• Certificate: CPA is preferred
• Knowledge: Strong understanding of accounting principles, financial reporting, and tax regulations.
• Technical Skills: Proficiency in accounting systems/software and Microsoft Office Suite, particularly Excel.
• Attention to Detail: High level of accuracy and attention to detail in all tasks.
• Analytical Skills: Strong analytical and problem-solving skills.
• Communication: Spoken and written English skills are essential.
• Time Management: Ability to manage multiple tasks and deadlines effectively.
Quyền lợi được hưởng
• Annual Leave: 15 days, plus 3 days of sick leave.
• Free lunch.
Biluxury ra đời để hoàn thành sứ mệnh đáp ứng được cho khách hàng sự hài lòng về chất lượng sản phẩm,dịch vụ bán hàng và đặc biệt là một không gian thời trang được cập nhật xu hướng mới nhất trên thế giới.
Sản phẩm của Biluxury tự hào là sản phẩm “THIẾT KÊ VÀ SẢN XUẤT TẠI VIỆT NAM”. Với đội ngũ thiết kế trẻ, năng động, sáng tạo luôn theo kịp xu hướng thời trang trẻ thế giới và hệ thống xưởng sản xuất công nghệ cao, quy mô hơn 200 công nhân.
Chính sách bảo hiểm
-
Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/12/2015
Mission
Với tầm nhìn chiến lược trở thành thương thiệu “Thời trang nam được yêu thích nhất Việt Nam”, từ những ngày đầu bước vào thị trường, Biluxury đã rất được chú trọng việc nghiên cứu, phát triển mẫu mã, phom dáng phủ hợp với hình thể đàn ông Việt. Nguồn nguyên liệu được kiểm soát chặt chẽ, máy móc và trang thiết bị hiện đại là đòn bẩy cho sự phát triển bền vững của thương hiệu.