- Be responsible for excellent plan execution of channel & category activities in the assigned channels.
- Ensure effective in-store communication, visibility and availability of the assigned channel
Job Responsibilities
Plan execution
- Based on Channel strategies, develop detailed implementation plan of the assigned channels for all Consumer Dairy segments: scheme and budget management, phasing, tracking of activities
- Be responsible for excellent execution of the plan
- Prepare OTIF logistics for all promotions of the assigned channel
- Take part in monthly sales deployment and trade visit
Instore communication
- Adapt and execute in-store communication activities for the assigned Channel initiatives to launch/relaunch of products.
- Be responsible for in-store extra visibility/ highlight and display.
- Facilitate reimbursement of display incentive, trade promotion to distributors/ retailers
- Manage Discount budget monthly and leverage Discount budget to maximize effectiveness
- Other tasks assigned by the Line Manager.- Education: Bachelor of Business Administration, Economics or related fields
- Experience: 1-2 years of experience in field sales, trade marketing of FMCG or related fields
- Skills: Effective at communication, execution and analytical skills
- Good command in English & Advance computer skills in Ms-word, Excel, PowerPoint...Thưởng
Company Bonuses
Đào tạo
Training Courses
Khác
Premium healthcare insurance for yourself and family
Biluxury ra đời để hoàn thành sứ mệnh đáp ứng được cho khách hàng sự hài lòng về chất lượng sản phẩm,dịch vụ bán hàng và đặc biệt là một không gian thời trang được cập nhật xu hướng mới nhất trên thế giới.
Sản phẩm của Biluxury tự hào là sản phẩm “THIẾT KÊ VÀ SẢN XUẤT TẠI VIỆT NAM”. Với đội ngũ thiết kế trẻ, năng động, sáng tạo luôn theo kịp xu hướng thời trang trẻ thế giới và hệ thống xưởng sản xuất công nghệ cao, quy mô hơn 200 công nhân.
Chính sách bảo hiểm
-
Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/12/2015
Mission
Với tầm nhìn chiến lược trở thành thương thiệu “Thời trang nam được yêu thích nhất Việt Nam”, từ những ngày đầu bước vào thị trường, Biluxury đã rất được chú trọng việc nghiên cứu, phát triển mẫu mã, phom dáng phủ hợp với hình thể đàn ông Việt. Nguồn nguyên liệu được kiểm soát chặt chẽ, máy móc và trang thiết bị hiện đại là đòn bẩy cho sự phát triển bền vững của thương hiệu.