• Synthesize insights from the target audience research and combine them with the brand positioning to propose strategic content direction for American Study.
• Develop an effective content strategy with detailed pillars and angles to deliver the main communication objective with creative ideas.
• Design a detailed implementation plan with audiences, channels, and timelines.
2. Content production:
• Coordinate with the internal team to produce content (for both text and visual) following the plan, supporting sharing detailed briefs, and following up to get the content output on time.
• Write/Produce diversity of the content format, such as social posts, video scripts, articles, newsletters...
• Being the copywriter, coordinating with the digital marketing team to A/B testing creative ads to optimize lead generation campaigns.
• Optimizing written content by both Brand and Performance.
• Generating new ideas to magnify customer engagement.
3. Analysis & Reporting:
• We will work with the "Creative for Performance" method, data will tell us how to generate successful creative.
• Work with the digital marketing team to track, measure, analyze, and optimize all content materials.
• Synthesize & report content performance to generate new insight & ideas.
4. Others:
• Work with Marketing Agencies, Meta account manager, and Google account manager... to generate insight & optimize marketing campaigns.
• Support to produce POSM and marketing materials.
• Work with foreign speakers to organize webinar series
• Other tasks assigned by line manager.• University graduate or higher, priority is given to candidates studying abroad in the US and EU.
• At least 3 years experience in Content Marketing positions.
• Having a deep knowledge of Content Marketing and having a passion to grow further in this career path.
• Understanding of marketing channels in terms of target audiences, pros and cons, and best practices to produce winning content for each channel.
• Excellent writing skills for a diversity of forms such as social posts, video scripts, articles,newsletters.
• Exceptional writing and verbal skills in English.
• Great teamwork and communication skills.
• Good project management & time management skills.
BENEFIT
• Income: up to 30 million/month + Lunch allowance 700,000 VND/month.
• 13th month salary, unexpected bonus, achievement bonus, holiday bonus, New Year bonus, birthday bonus.
• Young, dynamic working environment, tea, milk, fruit between hours.
• Participate in professional training courses and travel domestically and
internationally.
• Working hours: 6 days/week & 1 optional day off. Select:
o Time frame 1 (Morning - Afternoon): 8:30 am - 6:30 pm.
o Time frame 2 (Afternoon - Evening): 12:30 am. - 9:00 pm.
How to apply:
• Application documents include: Application letter, CV, relevant degrees and certificates.
• Application letter and CV in English.
• Email subject: [Position applied for] - [Office] - [Full name].
Work location:
• Hanoi: Yen Hoa Sunshine building, 9 Vu Pham Ham Street, Cau Giay district, Hanoi.
• Ho Chi Minh City: Viettel Complex Building, 285 Cach Mang Thang 8 street, 15 Ward, 10 district, HCM city.Thưởng
Income: up to 30 million/month + Lunch allowance 700,000 VND/month + 13th month salary, unexpected bonus, achievement bonus, holiday bonus, New Year bonus, birthday bonus.
Đào tạo
Participate in professional training courses and travel domestically and
internationally.
Căn-tin
Young, dynamic working environment, tea, milk, fruit between hours.
Biluxury ra đời để hoàn thành sứ mệnh đáp ứng được cho khách hàng sự hài lòng về chất lượng sản phẩm,dịch vụ bán hàng và đặc biệt là một không gian thời trang được cập nhật xu hướng mới nhất trên thế giới.
Sản phẩm của Biluxury tự hào là sản phẩm “THIẾT KÊ VÀ SẢN XUẤT TẠI VIỆT NAM”. Với đội ngũ thiết kế trẻ, năng động, sáng tạo luôn theo kịp xu hướng thời trang trẻ thế giới và hệ thống xưởng sản xuất công nghệ cao, quy mô hơn 200 công nhân.
Chính sách bảo hiểm
-
Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/12/2015
Mission
Với tầm nhìn chiến lược trở thành thương thiệu “Thời trang nam được yêu thích nhất Việt Nam”, từ những ngày đầu bước vào thị trường, Biluxury đã rất được chú trọng việc nghiên cứu, phát triển mẫu mã, phom dáng phủ hợp với hình thể đàn ông Việt. Nguồn nguyên liệu được kiểm soát chặt chẽ, máy móc và trang thiết bị hiện đại là đòn bẩy cho sự phát triển bền vững của thương hiệu.