Mô tả công việc
Stock & Sales Management:
- Ensure effective replenishment and complete orders per company guidelines.
- Use commercial tools to support Store Director and drive sales to meet targets.
- Manage stockroom organization, online storage, and ensure visual merchandising standards.
- Responsible for RFID devices and monitoring deliveries.
Product/Commercial/Visual Management:
- Maintain shop floor layout and merchandising per company policies.
- Analyze business data and plan commercial and visual activities.
- Ensure best RFID practices and control product levels in store.
Customer Service:
- Lead by example in delivering high customer service and resolving issues.
- Drive customer service plans, train staff, and ensure return policy compliance.
Store Procedures:
- Oversee delivery processes and stock takes, reacting to challenges.
- Support Store Director with security and Health & Safety procedures.
People Management:
- Train delivery and stockroom teams, prepare rotas, and coordinate meetings.
- Support recruitment and enforce company policies on hours management.
Health & Safety:
- Maintain store cleanliness, promote safety practices, and be aware of First Aiders.
Yêu cầu công việc
- At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands).
- Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
- Strong communication, problem-solving, and team management skills.
- Passion for fashion.
Quyền lợi được hưởng
- Be trained in a professional environment.
- Opportunities to develop career path in fashion retail.
- Monthly commission bonus.
- Annual performance bonus.
- Employee Discount.
- Parking Allowance.
- 13th month salary.
- 12 annual leave/year.
- Social insurance.
Biluxury ra đời để hoàn thành sứ mệnh đáp ứng được cho khách hàng sự hài lòng về chất lượng sản phẩm,dịch vụ bán hàng và đặc biệt là một không gian thời trang được cập nhật xu hướng mới nhất trên thế giới.
Sản phẩm của Biluxury tự hào là sản phẩm “THIẾT KÊ VÀ SẢN XUẤT TẠI VIỆT NAM”. Với đội ngũ thiết kế trẻ, năng động, sáng tạo luôn theo kịp xu hướng thời trang trẻ thế giới và hệ thống xưởng sản xuất công nghệ cao, quy mô hơn 200 công nhân.
Chính sách bảo hiểm
-
Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/12/2015
Mission
Với tầm nhìn chiến lược trở thành thương thiệu “Thời trang nam được yêu thích nhất Việt Nam”, từ những ngày đầu bước vào thị trường, Biluxury đã rất được chú trọng việc nghiên cứu, phát triển mẫu mã, phom dáng phủ hợp với hình thể đàn ông Việt. Nguồn nguyên liệu được kiểm soát chặt chẽ, máy móc và trang thiết bị hiện đại là đòn bẩy cho sự phát triển bền vững của thương hiệu.