Chi tiết công việc
- Validate product-market fit and define Go-To-Market strategy by setting up sales systems and processes to ensure predictable revenue
- Manage sales and adjacent operations with finance and customer service so that customers have a top-notch experience
- Manage the Marketplace sales team, including developing and grooming team members to increase their productivity and performance
- Plan & execute for long-term sales and team expansion
- Key role: You will be a core contributor in a critical stage of the company, and will receive support and autonomy to execute on sales plan
- Generous on-target compensation and realistic targets: Compensation is aligned with performance and high performance will be generously rewarded. Base plans are realistically projected based on proven assumptions.
- Room for career growth: If the sales grow healthily, there will be room to scale up the sales team and thus your career in terms of overall responsible revenue
- Minimum of 2 years experience in Sales, Business Development, or any similar roles.
- Experience taking a pre-sales product to the Vietnam market is highly preferred
- Great communication skills, comfortable communicating in English with the regional team
- Experience managing a team of 2-10 salespeople
- Experience setting up repeatable systems and processes from scratch
- Embraces competition and investment into sales training
Biluxury ra đời để hoàn thành sứ mệnh đáp ứng được cho khách hàng sự hài lòng về chất lượng sản phẩm,dịch vụ bán hàng và đặc biệt là một không gian thời trang được cập nhật xu hướng mới nhất trên thế giới.
Sản phẩm của Biluxury tự hào là sản phẩm “THIẾT KÊ VÀ SẢN XUẤT TẠI VIỆT NAM”. Với đội ngũ thiết kế trẻ, năng động, sáng tạo luôn theo kịp xu hướng thời trang trẻ thế giới và hệ thống xưởng sản xuất công nghệ cao, quy mô hơn 200 công nhân.
Chính sách bảo hiểm
-
Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/12/2015
Mission
Với tầm nhìn chiến lược trở thành thương thiệu “Thời trang nam được yêu thích nhất Việt Nam”, từ những ngày đầu bước vào thị trường, Biluxury đã rất được chú trọng việc nghiên cứu, phát triển mẫu mã, phom dáng phủ hợp với hình thể đàn ông Việt. Nguồn nguyên liệu được kiểm soát chặt chẽ, máy móc và trang thiết bị hiện đại là đòn bẩy cho sự phát triển bền vững của thương hiệu.