Mô tả công việc
• The Driver has the responsibility to keep his car perfectly clean inside & outside at all times.
• The Driver needs to ensure the good work of his vehicle & must report to the (Chief) Concierge /Head Driver of any maintenance work, which is needed.
• The Driver must have a perfect grooming at all times according to the established standards.
• The Driver must have a dynamic & positive attitude as hotel representative outside the premises.
• The Driver must remain available to assist the Bellboys when he has some spare time during his shift, & on the request of the (Chief) Concierge.
GENERAL DUTIES:
Relations
• Maintain good working relationship with all colleagues within the section and Department as a whole.
• To be responsible for adhering to Sofitel Metropole Hanoi staff rules and regulations as detailed in the Sofitel Metropole Hanoi staff handbook.
Replacement and temporary mission
To be ready and responsible when assigned to perform in an emergency or difficult situation as required by Management from time to time.
Security Issues
The Driver has to know his duties & responsibility in the eventuality of fire.
Administration
• <Insert main Admin duties>
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
Financial and Revenue Responsibilities
• <Insert main Financial duties if any>
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
Training and Human Resources Management
• <Insert main HR-related duties if any>
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
Guest Service Responsibilities
• The Driver must keep the standards of his car up to established standards at all times. He prepares the drink list and cold towels to each guest as soon as he enters the car. He asks if the temperature and the music are fine with the guests. (Music is always set up “Lounge music)
• The Driver must drive safely, respect the traffic regulations, speed limits and must follow strictly the itineraries requested by the (Chef) Concierge.
• The Driver need to use the telephone cable for any incoming call when the guest is in the car.
• The Driver must have a good knowledge of the city in order to communicate those information to the guests during the trip (on the guest’s wish).
• The Driver must have a good knowledge of the hotel services & food promotions in order to communicate these information to the guests during the trip (on the guest’s wish)
• The Driver coordinates with both the Concierge & Head Driver to be kept updated on the limousine booking status, flight details & flight status. He has the responsibility not to keep the guest waiting at the airport or at the hotel, and to ensure his full trip satisfaction. Consequently he should check with the guest if the car temperature is suitable, if the guest would like some music & should be in alert if the guest has any question or any request.
Quyền lợi được hưởng
Will be discussed during interview
Yêu cầu công việc
Will be discussed during interview
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Vận tải Bưu Chính Việt Nam (viết tắt: VINTRANS), được thành lập ngày 18/03/2015 theo Giấy phép đăng ký kinh doanh do Sở KHĐT Hồ Chí Minh cấp, với ngành nghề hoạt động chính là cung cấp dịch vụ Vận tải và Bưu chính Chuyển phát nhanh. Hiện nay, với mạng lưới chi nhánh phát bao phủ 64/ 64 tỉnh thành trên cả nước với 09 trung tâm khai thác lớn tại Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Vĩnh Phúc, Hải Phòng, Nghệ An, Đồng Nai, Cần Thơ và Bình Dương.
* Sứ mệnh của Vintrans:
- Phát triển thành doanh nghiệp lớn mạnh trong khu vực bằng cách phục vụ nhu cầu kho vận, chuyển phát nhanh của khách hàng một cách xuất sắc.
- Duy trì sự mạnh mẽ về tài chính, với môi trường làm việc thân thiện cho nhân viên, mang lại lợi nhuận cạnh tranh lâu dài cho các cổ đông của chúng tôi.
- Truyền cảm hứng cho nhân viên và các đối tác kinh doanh để phát huy tối đa tiềm năng của họ, tạo cơ hội cho các cá nhân phát triển và thành công.
- Tạo việc làm, đóng góp các nghĩa vụ đối với Nhà Nước và tạo ra môi trường tốt hơn cho cộng đồng chúng tôi phục vụ.
* Tầm nhìn của Vintrans:
- VINTRANS sẽ trở thành Công ty vận tải chuyển phát nhanh hàng đầu khu vực;
- Ứng dụng công nghệ và hoạt động hiệu quả;
- Liên tục đổi mới xây dựng các dịch vụ kho vận góp phần nâng cao hiệu suất vận tải và mang lại hiệu quả hoạt động cho công ty và khách hàng.
* Giá trị cốt lõi:
An toàn – Đúng thời gian – Trách nhiệm
- An toàn: cho bưu phẩm, hàng hóa, nhân viên và phương tiện vận chuyển. Mọi hoạt động cung cấp dịch vụ bao gồm: nhận xếp dỡ, khai thác đóng gói, giao nhận vận chuyển đều phải đảm bảo nhân sự được an toàn, phương tiện vận chuyển xếp dỡ an toàn và bưu phẩm hàng hóa được an toàn.
- Đúng thời gian: là tiêu chuẩn chất lượng dịch vụ về toàn trình bưu gửi được ký kết với khách hàng. Chúng ta sẽ tôn trọng, tuân thủ quy trình và thêm sự cố gắng mỗi cá nhân để giao nhận chính xác bưu gửi theo toàn trình mỗi loại dịch vụ mà khách hàng đã tin tưởng chọn lựa.
- Trách nhiệm: ở mỗi cá nhân và tập thể xác định làm đúng, áp dụng và tuân thủ quy trình, quy định của công ty. Mỗi cá nhân, đơn vị đều phải hoàn thành nhiệm vụ được giao một cách xuất sắc. Dám hành động vì lợi ích của khách hàng và mang lại lợi ích cho công ty với tâm thế công ty là gia đình của chúng ta.
CÁC DỊCH VỤ VINTRANS CUNG CẤP
- Dịch vụ chuyển phát nhanh;
- Dịch vụ chuyển phát tiết kiệm;
- Dịch vụ chuyển phát quốc tế;
- Dịch vụ lưu kho và bảo quản hàng hóa.