JOB DESCRIPTION
Account management
- Take charge of the entire B2B Sales Process from lead generation, solution consulting, proposal development, contract negotiations & deal closure.
- Target and acquire enterprise clients, including Top VN500 and Mega Accounts companies (e.g., large corporations in manufacturing, retail, and logistics).
- Interact closely with the clients to get the client’ needs.
- Deliver compelling proposal demos, addressing client questions and concerns with finesse and confidence.
- Negotiate on proposal aspects such as pricing, implementation & terms, etc. to reach mutually beneficial agreements.
- Coordinate with related departments to ensure projects run smoothly and meet the client’ needs.
- Act as the main contact point for problem-solving during running the project
REQUIREMENTS
- Have at least 3-5 years of experience in Sales/ Business Development/ Account Manager.
- Having experience in the IT Outsourcing (ITO), Time & Materials (T&M), and Custom Software Solutions (e.g., ERP, CRM, and Cloud services) field or working as an international salesperson
- Knowledge of digital solutions and technologies.
- Excellent organizational and time management skills.
- Strong communication and interpersonal skill.
- Ability to work effectively under high pressure & with cross-functional teams.
- Strong communication and negotiation abilities.
- Problem-solving and strategic thinking skills.
- Good in English.
BENEFITS:
- Salary: up to 30 mil gross + incentives
- Training and career development opportunities.
- Package: 13, 14 salary month + Project bonus + Extra package: 16 Mil /employee/year (Bonus at: Tet, New Year, CMC Corp’s birthday, 2/9 and Tet’s gift, Middle-Autumn gift, …)
- Opportunity to approach newest technology trends; development of your career within an international Company.
- Building large-scale & global software products for our clients.
- Onsite opportunities: short-term and long-term assignments in US, Europe, Asia.
- Paid annual leave: 12 days (12 vacation days)
- Salary review 2 times/year or on excellent performance.
- Company’s labor policy completely pursuant to Vietnamese labor legislation plus other benefits offered by the company (AON care premium, Company trip, Holiday, Sum-up, etc)
- Working time: 8h/day (from Monday to Friday)
Công Ty Cổ Phần Vnetwork Là công ty chuyên về lĩnh vực cung cấp các giải pháp mạng cho doanh nghiệp (cho thuê và quản trị Server, VPS, Hosting, Email Server, Domain, Website, phát triển ứng dụng quản lý, một số lĩnh vực khác liên quan đến máy tính, internet và truyền thông đa phương tiện); là một công ty trẻ, chúng tôi xác định lợi thế cho mình từ chính bản lĩnh và sự khác biệt trong chất lượng từng sản phẩm dịch vụ VNETWORK luôn nỗ lực không ngừng cải tiến, nâng cao chất lượng dịch vụ và hỗ trợ khách hàng. Hệ thống dịch vụ của chúng tôi vận hành bởi đội ngũ kỹ thuật nhiều kinh nghiệm, bộ phận hỗ trợ luôn nhiệt tình giải đáp các thắc mắc cho khách hàng. Với môi trường làm việc chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết, năng động, không ngừng tìm tòi và khám phá công nghệ mới, nơi bạn được thỏa sức sáng tạo, được khám phá, được thay đổi thế giới, được hưởng chế độ đãi ngộ xứng đáng cùng các giá trị tinh thần quý báu, cơ hội thăng tiến cao. Vnetwork.vn mang đến cho bạn một giải pháp tối ưu với chi phí hợp lý.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building từng quý.
- Du lịch hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2013, VNETWORK là tâm huyết của những con người Việt Nam
Mission
Tại VNETWORK, bốn giá trị cốt lõi giúp mỗi thành viên phát huy tối đa khả năng và sáng tạo của mình.
Đồng thời, là nguồn động lực để đội ngũ VNETWORK luôn hướng đến sự hoàn thiện và chuyên nghiệp.
Review VNETWORK JSC
OT quá nhiều, không cân bằng cuộc sống (RV)
OT ít, lương trả cho OT phù hợp với mong muốn của nhân viên (RV)
Tự trang bị laptop, làm luôn 2 ngày thứ 7 trong tháng. (RV)