Mô tả công việc
Content management
· Develops engaging, creative, innovative content for regularly scheduled posts, which enlighten audiences and promote brand-focused messages.
· Coordinates social media messaging with performance team, brand managers, and quarterly or seasonal company goals.
· Works with other departments to develop social media timelines coinciding with new product releases, ad campaigns, or other brand messages.
PR Management
· Join hands with the team in order to build strong relationship with media partners, translate all brands & PR materials, develop the press release and others PR tactics to help leverage the brand’s performance & company reputation within local market.
Product Mix Match
· Come up with Mix Match ideas for brands.
· Coordinate with Design and Content to create Mix Match images, collection each week.
· Coordinate with Performance to define Target Audience for each Mix Match collection.
Social media report and monitoring & Social media management
Yêu cầu công việc
1. Qualification:
· Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or related field.
2. Knowledge:
· Knowledge of digital & social media market.
· Knowledge in luxury fashion brands is a preferable.
3. Experience:
· At least 3 years of experience working in social media role, preferably in fashion, cosmetic or media field.
· Experienced of creating and implementing plans, setting budgets & strong follow-ups.
4. Skill/ competence:
· Good sense of content creating, story-telling & presentation skills.
· Proven ability to cultivate and sustain professional working relationships with different parties (both internal & external)
· Proven track record of delivering results in ambiguous situations & ability to self-manage and prioritize work to deliver on key goals.
A big plus if you are a responsive, agile, detail-orientated, well-organized & teamwork player.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
WOAY ra đời vào cuối năm 2018 với một ý tưởng số hóa hoạt động vòng quay may mắn mà các Doanh nghiệp thường hay thực hiện trong các hoạt động Marketing, khuyến mãi. Sau 03 năm phát triển, WOAY chuyển mình trở thành công ty khởi nghiệp công nghệ với định vị là một sản phẩm Gamification SAAS.
WOAY là nền tảng giúp thiết kế, cài đặt & quản trị các hoạt động tương tác với người tiêu dùng dưới hình thức game, cho các hoạt động tiếp thị - truyền thông thường xuyên/định kỳ của Doanh nghiệp.
Đến thời điểm hiện tại, WOAY đã tạo ra hơn 10M lượt chơi, 1.000 games cho các khách hàng từ SMEs đến Big Corp: GrabFood, Coop, Mai Linh, Pharmacity, Doji, Dell, Home Credit… WOAY cũng chính thức về đội của Shark Bình trong chương trình Shark Tank 2021, chắp cánh thêm khát vọng trở thành doanh nghiệp số 1 về Game Marketing Việt Nam mà cả Đông Nam Á trong năm 2025.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành