- Propose ideas & concepts, brand vs creator planning, budgets, and resource allocation.
- Set clear objectives for campaign inputs and outputs to foster creator/brand growth, leveraging a deep understanding of market trends and audience behavior.
- Ensure quality control for campaign assets, including key visuals, content, assortment, and voucher distribution.
- From conceptualization to execution encompassing Livestream events, coordinating with outreach marketing channels, including performance marketing and integrated social media strategies, to increase traffic and optimize targets (GMV/ ROAS).
- Coordinate cross-functional teams (Category, Creator management, Operation) to deliver campaign activities on time, optimize traffic and conversion to transaction, and ensure efficient end-to-end execution processes.
- Generate reports detailing campaign performance, key findings, and actionable recommendations for improvement.
- Proactively identify areas for improvement in campaign performance and propose data-driven solutions to address them.Minimum Qualifications:
- Bachelor's Degree.
- 2+ years of demonstrable project management expertise, with a strong preference for candidates with e-commerce and campaign management experience from ideation to execution.
Preferred Qualifications:
- Communication: Must be results-driven, self-motivated, and possess a proactive communication style.
- Proficient in data crunching using various analytics tools, including basic formula applications in Excel/Spreadsheet software.
- Capable of multitasking and effectively prioritizing multiple projects in a fast-paced environment.- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
WOAY ra đời vào cuối năm 2018 với một ý tưởng số hóa hoạt động vòng quay may mắn mà các Doanh nghiệp thường hay thực hiện trong các hoạt động Marketing, khuyến mãi. Sau 03 năm phát triển, WOAY chuyển mình trở thành công ty khởi nghiệp công nghệ với định vị là một sản phẩm Gamification SAAS.
WOAY là nền tảng giúp thiết kế, cài đặt & quản trị các hoạt động tương tác với người tiêu dùng dưới hình thức game, cho các hoạt động tiếp thị - truyền thông thường xuyên/định kỳ của Doanh nghiệp.
Đến thời điểm hiện tại, WOAY đã tạo ra hơn 10M lượt chơi, 1.000 games cho các khách hàng từ SMEs đến Big Corp: GrabFood, Coop, Mai Linh, Pharmacity, Doji, Dell, Home Credit… WOAY cũng chính thức về đội của Shark Bình trong chương trình Shark Tank 2021, chắp cánh thêm khát vọng trở thành doanh nghiệp số 1 về Game Marketing Việt Nam mà cả Đông Nam Á trong năm 2025.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành