Mô tả công việc
- Work under the direct supervision of Brand Marketing Specialist to create and execute Fanpage & Community plans monthly (and other social media platforms if needed):
- Assist in always-on content creation, actively follow social trends, be in charge of and monitor postings according to the content calendar
- Interact with followers and potential customers on a daily basis by communicating and answering questions
- Assist in the growth of the brand by seeding through various social media platforms and from different pools of audiences, following the strategies of the team
- Support influencer marketing campaigns for the Vietnam market including:
- Research suitable influencers/KOLs for monthly influencer campaigns
- Follow up with the KOL team & agency to ensure the timeline and quality of projects
- Support related paperwork
- Support for other brand campaigns, projects and ad-hoc tasks assigned by the team lead
Yêu cầu công việc
- Current undergraduate or graduate student, a recent graduate from business, marketing, journalism, public relations or related fields
- Proven working experience in social media or influencer marketing, particularly within the industry, and up to date on the latest trends and news in social or influencer marketing.
- Typical genZ or a genZ guru, tech-savvy and familiar with social media tools, practices, and tactics, Google tools (Gmail, Drive, Docs, Sheet, Slideshow)
- Having a knowledge of design is an advantage (Canva, Figma, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator,...)
- Superb attention to detail and organizational skills
- A bright mind with strong creativity and excellent communication
- Self-starter and capable of working under minimum supervision
- Willing-to-learn and Willing-to-do mindset
- Outspoken is highly preferred
- Be able to commit at least 32 hours of work per week (onsite), excluding weekends
Quyền lợi được hưởng
- Monthly allowance, ELSA Premium Account during internship
- Company Happy Hour and internal activities
- Working with seniors in real projects
- Experience the true startup spirit of a fast growing and well funded Silicon Valley startup
- Opportunities to grow professionally and play a critical role to shape the next stage of our company's growth
- Opportunity to create an impact on the lives of 1.5 billion language learners around the world
WOAY ra đời vào cuối năm 2018 với một ý tưởng số hóa hoạt động vòng quay may mắn mà các Doanh nghiệp thường hay thực hiện trong các hoạt động Marketing, khuyến mãi. Sau 03 năm phát triển, WOAY chuyển mình trở thành công ty khởi nghiệp công nghệ với định vị là một sản phẩm Gamification SAAS.
WOAY là nền tảng giúp thiết kế, cài đặt & quản trị các hoạt động tương tác với người tiêu dùng dưới hình thức game, cho các hoạt động tiếp thị - truyền thông thường xuyên/định kỳ của Doanh nghiệp.
Đến thời điểm hiện tại, WOAY đã tạo ra hơn 10M lượt chơi, 1.000 games cho các khách hàng từ SMEs đến Big Corp: GrabFood, Coop, Mai Linh, Pharmacity, Doji, Dell, Home Credit… WOAY cũng chính thức về đội của Shark Bình trong chương trình Shark Tank 2021, chắp cánh thêm khát vọng trở thành doanh nghiệp số 1 về Game Marketing Việt Nam mà cả Đông Nam Á trong năm 2025.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành