Impactful and challenging work
Vibrant working environment
Competitive compensation
The Job
- Coordinate with Product Marketing for initial feature briefing prior to rollout for business stakeholders.
- Collaborate closely with Business PM to understand feature logic
- Oversee issue collection and troubleshooting, ensuring awareness of feature logic to classify issues as logic or non-logic related, and provide initial diagnostics for troubleshooting.
- Follow up with tech teams to identify root causes and fix issues promptly.
- Propose mitigation plans or temporary solutions while awaiting issue resolution.
- Communicate effectively with business stakeholders for issue alerts and updates.
- Identify potential critical system problems through early signs, quickly gauge the business impact of issues to prioritize resolutions effectively and take proactive measures
- Allocate tasks effectively among team members based on skill sets and project needs.
- Manage team performance, ensuring adherence to SLAs and reporting on performance metrics.
- Develop team members through coaching, training, and providing growth opportunities.
Your Skills and Experience
Must have:
- Hold a Bachelor's degree in Business, Marketing, IT, or Engineering.
- Demonstrate at least 1 year of management/leadership experience.
- Possess excellent communication skills in both English and Vietnamese, along with strong problem-solving abilities to collaborate effectively with teams and convey ideas clearly.
- Show the ability to work effectively under pressure, focusing on shared goals.
- Display a keen business sense, data-driven decision-making, and problem-solving skills.
- Have at least 3 years of working experience in Product Support, Technical Support, IT Support, or Customer Service.
Nice to have:
- Demonstrate a background in project management and successful project delivery.
- Basic knowledge of SQL & Microsoft Office, especially Excel for complex data interaction and insights.
Why You'll Love Working Here
- Attractive salary, annual performance bonus
- Health care insurance, annual health check
- 14 days annual leave & 6 days sick leave
- Learning and Development program
- Free food, drinks at pantry
- Quarterly Team Building
- Attractive salary, annual performance bonus
- Health care insurance, annual health check
- 14 days annual leave & 6 days sick leave
- Learning and Development program
- Free food, drinks at pantry
- Quarterly Team Building
WOAY ra đời vào cuối năm 2018 với một ý tưởng số hóa hoạt động vòng quay may mắn mà các Doanh nghiệp thường hay thực hiện trong các hoạt động Marketing, khuyến mãi. Sau 03 năm phát triển, WOAY chuyển mình trở thành công ty khởi nghiệp công nghệ với định vị là một sản phẩm Gamification SAAS.
WOAY là nền tảng giúp thiết kế, cài đặt & quản trị các hoạt động tương tác với người tiêu dùng dưới hình thức game, cho các hoạt động tiếp thị - truyền thông thường xuyên/định kỳ của Doanh nghiệp.
Đến thời điểm hiện tại, WOAY đã tạo ra hơn 10M lượt chơi, 1.000 games cho các khách hàng từ SMEs đến Big Corp: GrabFood, Coop, Mai Linh, Pharmacity, Doji, Dell, Home Credit… WOAY cũng chính thức về đội của Shark Bình trong chương trình Shark Tank 2021, chắp cánh thêm khát vọng trở thành doanh nghiệp số 1 về Game Marketing Việt Nam mà cả Đông Nam Á trong năm 2025.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành