Manage all company social media accounts to ensure relevant, up-to-date content.
Be guided to plan and execute social media campaigns to create an engaging online-to-offline user experience.
Manage a social media content calendar for various channels, planning and scheduling posts in advance.
Able to create and distribute content such as blogs, infographics, videos and press releases on social media and traditional news outlets.
Collaborate with the content team to grow the company's network and target new followers.
Be inspired to brainstorm new and creative lead generation strategies to improve conversion rate.
Be trained to track social media engagement to identify high-performing ideas and campaigns for scalability.
Able to assist with photo/video content shoots
Learn on how to ensure brand message consistent.Able to work fulltime
Good English skills (Certificates are preferred).
Experience in social and content marketing is a plus
Result-oriented, proactive, and willing to take on new challenges.
Able to work independently.There is monthly salary support from 3,000,000 to 5,000,000. Internship route from 2-3 months to fresher with the salary 9,000,000 - 11,000,000 depending on capacity
13th-month salary bonus
Review work performance and raise salaries 2 times a year
Tet bonuses, quarterly bonuses, seniority bonuses, and profit bonuses.
Personal birthday gifts
Training opportunities, overseas and domestic business trips
Company trips, team building activities (2 times a year)
Social and Health insurance under Vietnamese Labor Law, annual health check
Young & dynamic working environment
WOAY ra đời vào cuối năm 2018 với một ý tưởng số hóa hoạt động vòng quay may mắn mà các Doanh nghiệp thường hay thực hiện trong các hoạt động Marketing, khuyến mãi. Sau 03 năm phát triển, WOAY chuyển mình trở thành công ty khởi nghiệp công nghệ với định vị là một sản phẩm Gamification SAAS.
WOAY là nền tảng giúp thiết kế, cài đặt & quản trị các hoạt động tương tác với người tiêu dùng dưới hình thức game, cho các hoạt động tiếp thị - truyền thông thường xuyên/định kỳ của Doanh nghiệp.
Đến thời điểm hiện tại, WOAY đã tạo ra hơn 10M lượt chơi, 1.000 games cho các khách hàng từ SMEs đến Big Corp: GrabFood, Coop, Mai Linh, Pharmacity, Doji, Dell, Home Credit… WOAY cũng chính thức về đội của Shark Bình trong chương trình Shark Tank 2021, chắp cánh thêm khát vọng trở thành doanh nghiệp số 1 về Game Marketing Việt Nam mà cả Đông Nam Á trong năm 2025.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành