Drive strategic solutions and frameworks to maximize media investment efficiency and effectiveness for business growth across multiple markets and divisions via
- Measuring and tracking digital media investment, performance and KPIs;
- Identify all the touch points encountered by consumers, their operational purpose and their role in the consumer experience
- Understanding comprehensive media landscape change and competitive environments;
- Piloting and governing key initiatives to build more productive media operation systems/ processes.
- Solid level of understanding & experience on FMCG & Beauty categories and its consumers.
- Strong understanding of both upper and lower funnel digital media strategies and measurements.
- Experience in assessing competitive and media landscape changes to ensure that L’Oreal stays ahead with speed and agility.
- Assess each touch point’s effectiveness in terms of achieving its intended purpose against both business and consumer experience objectives. Identify strengths and weaknesses
- Strong and comprehensive knowledge and expertise in data-enabled, and performance-led communication planning and media buying / optimization (including E-commerce).
- Illustrate strong understanding in digital media eco-system, ad technologies, programmatic buying and audience data.
- Bring innovation and is always in the forefront of new media frontiers and experimentation.
- Digital Media Framework and Strategies – across both upper and lower funnel.
- Defining metrics of success and KPIs across Divisions, Categories, Brands.
- Work in close collaboration with Regional Media Lead in understanding relationship and impact of Digital media performance to overall strategic frame.
- Provide a business view of Competitive Ad monitoring on a regular basis across key divisions.
- Support JBPs negotiations with key partners
- Track and measure the media investment, its performance and KPIs in order to bring transparent visibility on media investment, strategy and performance to senior management.
- Control relationship with external partners (including media planning and buying agencies, digital agencies, lead agencies, search agencies, ecom partners etc) by regularly evaluating their performance and collecting market feedback to bring the best outcome from the relationship.
- Manage media management systems and lead the process simplification & automation.
- Working with finance team, marketing team, digital team, consumer & market insights and external media & digital agencies.
- Educate and promote media best practices to transform and upskill media and digital knowledge in local country.
Công ty Cổ phần Anova Feed, trực thuộc Tập đoàn Nova Consumer, một tập đoàn có thế mạnh trong lĩnh vực thức ăn chăn nuôi, thuốc thú y và thuốc thủy sản của Việt Nam. Với tầm nhìn trở thành “Một trong 5 công ty thức ăn chăn nuôi hàng đầu tại Việt Nam”, tháng 06/2012, Tập đoàn Nova Consumer đã thành lập công ty cổ phần Anova Feed chuyên về sản xuất thức ăn cho gia súc và gia cầm.
Định hướng tập trung vào chất lượng sản phẩm, Anova Feed đã mạnh dạn đầu tư dây chuyền sản xuất hiện đại, hoàn toàn tự động được nhập khẩu từ châu Âu đi kèm với hệ thống quản lý chất lượng đã được rất nhiều chứng nhận của quốc tế như: ISO 9001:2015, ISO 22000:2005, ISO 17025, HACCP và Global G.A.P, đảm bảo cho chất lượng thành phẩm luôn ở mức tối ưu nhất.
Hiện tại với 3 nhà máy đang hoạt động tại Long An, Đồng Nai và Hưng Yên cùng hệ thống phân phối trải dài khắp 63 tỉnh thành đảm bảo đáp ứng nhu cầu của khách hàng nhanh chóng và tiện lợi nhất.
Với mục tiêu cung cấp cho thị trường 1 triệu tấn thức ăn gia súc, gia cầm vào năm 2025, Anova Feed đã và đang không ngừng đầu tư, cải tiến công nghệ, nguồn nhân lực ngày càng chuyên nghiệp, hiệu quả nhằm hiện thực hóa mục tiêu trở thành thương hiệu Việt hàng đầu trong ngành thức ăn chăn nuôi.