Việc làm Anova Feed

Cập nhật 17/12/2024 14:08
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Anova Feed
[HN] Media Manager
Anova Feed
19 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

JOB DESCRIPTION
Key result area 1: Client Pitching / Media Planning (70%)

Work with key media partners for implementation planning and negotiations (if any)
Provide guidance to the team on planning, follow- up on operations, and optimization of digital campaigns to get the input to revise the strategy, planning, and approach for better results.
Build up the media planning team from the scratch, from recruitment to development.
Be the trusted advisor/ to- go person within the team and with clients for all things related to digital/ media
Provide strategy/planning/approach to clients, across different digital platforms/ media platforms in order to achieve the brief’s objectives
Set viable objectives and KPIs, and recommend/develop measurement methodology against all briefs

Key result area 2: Media Innovation & Product development (30%)

Support to train media/account/.. team about these things above
Develop best practices/ framework and procedures/processes for media planning/proposal & operations for solutions/ verticals.
To update the team and clients on new trends and changes in the media landscape (e.g. new media vendors, new ad formats, etc.)

JOB REQUIREMENTS
Skills & Knowledge & Qualification

Minimum 1 year of work experience in a media agency, client- side in- house team
Highly evolved presentation and reporting skills, analytical skills & problem- solving skills are the MUSTs
Entrepreneurial mindset – driven, self- motivated, can- do attitude, bring optimism and positive energy to the team
Strong critical thinking and problem- solving skills
Solid experience in media planning and buying across all digital platforms, with hands- on experience in advertising technology platforms: FB, Google, Ad- network,...

Good to have

Shows depth of understanding of the industry, business, brands, and consumers in client conversations.
Experience in integrated planning will be an advantage
Experience in the execution of digital marketing campaigns
Demonstrated experience and success working in a client- facing role.

PMAX- er Identification

Extreme Ownership: The practice of owning everything in your world, to an extreme degree. Think of yourself as the owner of the company. It means you are responsible for not just those tasks which you directly control, but for all those that affect whether or not your task is successful.
People Development: Attract, develop, and retain the most talented people. Development is a responsibility, not a choice, of both the individual as well as the organization.
Integrity: Be honest and show a consistent and uncompromising adherence to what is right, even if it is at our own cost.
Client Impact: Everything we do is ultimately to deliver real client impact and value.
Innovation: Drive change and innovative new ideas to create more values for clients, teams and society.
Teamwork & Fun: The cooperative and collaborative effort of a team to achieve a common goal or to complete a task, and trying to build a joyful & enjoyable atmosphere for everyone.

WHY PMAX?

Insurance as full salary (SHUI)
Other staff welfare allowances.
Internal training & career development opportunities, and external L&D budget sponsorship
Quarterly, Yearly Recognition Gifts & Awards and gifts on special occasions (birthday, New year…)
Flexible working time with 4 days working from home per month and 15 paid leaves per year
Laptop supply/allowance or support for laptop purchase costs on an individual basis
Team bonding budget quarterly, snack time to engage team members
Annual health check- up and Healthcare Insurance PTI for all employees
Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Quarterly Town Hall.
Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th- month salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-17 01:40:02

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Cụm Công Nghiệp Tập Đoàn Anova, Ấp 4, Long Cang, Cần Đước, Long An

Công ty Cổ phần Anova Feed, trực thuộc Tập đoàn Nova Consumer, một tập đoàn có thế mạnh trong lĩnh vực thức ăn chăn nuôi, thuốc thú y và thuốc thủy sản của Việt Nam. Với tầm nhìn trở thành “Một trong 5 công ty thức ăn chăn nuôi hàng đầu tại Việt Nam”, tháng 06/2012, Tập đoàn Nova Consumer đã thành lập công ty cổ phần Anova Feed chuyên về sản xuất thức ăn cho gia súc và gia cầm.
Định hướng tập trung vào chất lượng sản phẩm, Anova Feed đã mạnh dạn đầu tư dây chuyền sản xuất hiện đại, hoàn toàn tự động được nhập khẩu từ châu Âu đi kèm với hệ thống quản lý chất lượng đã được rất nhiều chứng nhận của quốc tế như: ISO 9001:2015, ISO 22000:2005, ISO 17025, HACCP và Global G.A.P, đảm bảo cho chất lượng thành phẩm luôn ở mức tối ưu nhất.
Hiện tại với 3 nhà máy đang hoạt động tại Long An, Đồng Nai và Hưng Yên cùng hệ thống phân phối trải dài khắp 63 tỉnh thành đảm bảo đáp ứng nhu cầu của khách hàng nhanh chóng và tiện lợi nhất.
Với mục tiêu cung cấp cho thị trường 1 triệu tấn thức ăn gia súc, gia cầm vào năm 2025, Anova Feed đã và đang không ngừng đầu tư, cải tiến công nghệ, nguồn nhân lực ngày càng chuyên nghiệp, hiệu quả nhằm hiện thực hóa mục tiêu trở thành thương hiệu Việt hàng đầu trong ngành thức ăn chăn nuôi.

Những nghề phổ biến tại Anova Feed

Bạn làm việc tại Anova Feed? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Anova Feed

Anova Feed

Click để đánh giá