Việc làm Dịch vụ Hàng Không Nội Bài

Cập nhật 10/08/2024 15:01
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Dịch vụ Hàng Không Nội Bài
Expert, Change Management (40000684)
Dịch vụ Hàng Không Nội Bài
10 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 7 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • The job holder supports change management activities (assessing change impact, defining performance's indicators, engaging stakeholders, developing communications plan, survey, tracking progress and reporting performance results).
  • The job holder manages communication activities, user support, content development on digital channels and supports users on the implementation of change/adoption.
  • The job holder supports the implementation organization of the Bank's culture and core values programs for the Human Resource Division

Key Accountabilities (1)
  • Change Management Support
  • Conduct change impact assessment and stakeholder analysis (for internal and external stakeholders).
  • Developed change management plans.
  • Engage and support stakeholders through change implementation.
  • Develop and implement communication plans and track progress.
  • Evaluate and report on performance results / efficiency of communication and transformation change implementation activities.
  • Support design, planning, pilot preparation and implementation of initiatives.
  • Prepare reports for discussions and updates on transformation initiatives.
  • Prepare requirement specifications from customer journeys and define needs

Key Accountabilities (2)
  • User Support và Communication Collaterals
  • Develop and manage user manuals / guidelines, materials, customer support scripts.
  • Partner with feature development teams to design and develop digital user experience, plan and develop useful, usable content including instructional text, error and confirmation messages.
  • Translate complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users to complete interactions smoothly and effectively.
  • Create and manage content on digital channels for new features.
  • Create, edit and manage content for communication campaigns.
  • Actively research, collect information, update new market trends to develop new content strategy.
  • Conduct surveys, collect, manage customer feedback, propose solutions to provide improved support to users.

Key Accountabilities (3)

Key Relationships - Direct Manager
Head, HR System Administration

Key Relationships - Direct Reports
None

Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within the HR Division and relevant departments in the Bank.

Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services

Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise

  • More than 07 years of experience in the same field.
  • Demonstrated experience supporting change management strategies and plans
  • Superior writing, editing, and proofreading skills in English and Vietnamese languages
  • Experience planning for and developing useful and usable content
  • Experience supporting project management and organizational change projects
  • Demonstrated experience creating online/digital content and executing on content strategy within the interactive space
  • Demonstrated experience developing web/app content
  • Demonstrated experience translating complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users
  • Knowledgeable on digital technology

Qualifications

  • Bachelor's degree in Communication, Technology
  • Professional change certification in PROSCI / ADKAR will be advantageous
  • English proficiency requirements are pursuant to Techcombank's policy.
Khu vực
Báo cáo
Công ty CP Dịch vụ Hàng Không Nội Bài
Dịch vụ Hàng Không Nội Bài Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà N02 - T1 - Khu Đoàn Ngoại Giao, phường Xuân Tảo, quận Bắc Từ Liêm

Công ty cổ phần Dịch vụ Hàng không Nội Bài (NBAS) là đơn vị kinh doanh hệ thống phòng khách thương gia tại các Cảng hàng không Việt Nam có trụ sở chính tại Tòa nhà N02 - T1 - Khu Đoàn Ngoại Giao, phường Xuân Tảo, quận Bắc Từ Liêm, TP Hà Nội.

Năm 2018 Công ty NBAS vận hành và quản lý PKTG Sông Hồng tại nhà Ga T1, T2 Cảng hàng không Quốc tế Nội Bài.

Trải qua 4 năm hoạt động hệ thống PKTG Sông Hồng đã khẳng định được vị thế của mình trong ngành dịch vụ hàng không. Tháng 01 năm 2023 Công ty NBAS đã được lựa chọn là đối tác với Tổng công ty Cảng hàng không Việt Nam trong việc hợp tác kinh doanh dịch vụ PKTG tại 16 Cảng hàng không trải dài từ Bắc vào Nam. Mỗi phòng khách tại các Cảng hàng không trong chuỗi hệ thống dịch vụ của Sông Hồng có thiết kế đặc trưng riêng theo từng vùng miền để mang lại những trải nghiệm văn hoá riêng cho khách hàng.

Hiện tại đối tác của Công ty NBAS là các hãng hàng không quốc tế Các hãng hàng không quốc tế 4, 5 sao: Japan Airlines, Cathay Pacific, Singapore Airlines, China Southern Airlines, Asiana Airlines...; Hãng hàng không Việt Nam: Bamboo Airways, Vietjet Air; Liên minh sử dụng PKTG toàn cầu: Priority Pass, Lounge Key, Dragon Pass...và các doanh nghiệp lớn trong nước.

 

Những nghề phổ biến tại Dịch vụ Hàng Không Nội Bài

Bạn làm việc tại Dịch vụ Hàng Không Nội Bài? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch vụ Hàng Không Nội Bài

Dịch vụ Hàng Không Nội Bài

Click để đánh giá