Việc làm Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á

Cập nhật 22/12/2024 18:35
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á
Purchasing Assistant Manager (Delivery)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 02/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hưng Yên

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

We're looking for a potential candidate who is willing for managing and monitoring Delivery team to catch the business plan, details as below:

1. Control Purchasing activities (domestics & oversea material orders and delivery schedule)

- Weekly check material shortage for production plan adjustment

- Check payment documents for oversea suppliers and forwarders

- Check documents of customs clearance of import shipments

- Check and confirm list of transit goods and invoice list before closing period with Accounting department

- Cooperate with Warehouse for material delivery and layout arrangement

2. Managing KPI of Delivery team:

- Make BP plan of material inventory and forecast monthly inventory and give action plan for unachieved inventory KPI

- Prepare data, documents and participate in audits (if any)

- Training and support staffs with issues related to Purchasing and Delivery

** YOUR BENEFITS:

- Receive 100% salary (including probation month period)

- All Sundays & 02 Saturdays off per month (up to 4 Saturdays off in some months)

- Participate in social insurance with 100% of basic salary (+ allowances for foreign languages, environment... if any) according to Labor Law

- Bonus twice a year, annual salary increases, bonus on holidays of the year

- Shuttle bus from Hanoi (inner city & Dong Anh), Hai Duong, Hung Yen, Bac Ninh

- Health insurance 24/24

- Free TOEIC test (depend on annually plan)

- Free training courses: leadership, management skill,....

- Allowances about English, Japanese certificate; master's degree in Japan

- Various kinds of welfare regimes to meet spiritual needs such as travel, sports day, family day, children day, fresh summer coupon, annual event organized by the company, etc.

Yêu Cầu Công Việc

- Bachelor Degree in Economics, Import - Export, Logistics,...

- Have minimum 2 years of relevant purchasing/import - export experience at Assistant Manager level in manufacturing company

- Excellent English and able to use Japanese is a big plus

- Good command of MS Office

- Team management skill, Influencing skill, strong Problem-solving and Decision-making skill, Coaching skill

- Willing to work under high pressure and challenging environment

- Sympathy, fair, honest, careful & attention to details

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á
Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
CT36A, Định Công, Hoàng Mai, Hà Nội

Công ty Cổ phần giao dịch hàng hóa Đông Nam Á (SACT) là một trong những công ty hàng hóa phái sinh uy tín hàng đầu tại thị trường tài chính Việt Nam. Tháng 5/2022, SACT chính thức trở thành Thành viên kinh doanh (TVKD) của Sở Giao Dịch Hàng Hóa Việt Nam (MXV).  

Chúng tôi luôn tự hào về Giá Trị Cốt Lõi và Tầm Nhìn Sứ Mệnh của mình trong quá trình hỗ trợ Khách hàng đầu tư sinh lời cao trong thị trường hàng hóa phái sinh nói riêng và thị trường hàng hóa Việt Nam nói chung.

Chúng tôi tin rằng đây sẽ là hướng đi đúng đắn và đem lại sự phát triển bền vững cho Công ty cũng như cộng đồng. 

Những nghề phổ biến tại Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á

Bạn làm việc tại Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á

Công ty Cp Giao dịch Hàng hóa Đông Nam Á

Click để đánh giá