Responsible for executing strategies to acquire new customers and sustain existing business, meeting sales quotas and contributing to organizational objectives. This role also oversees a wider geographic area and managing higher account revenue-based customers, while cultivating customer relationships and fostering strong internal collaborations for enhanced market insights.
What You Will Be Responsible For
- Establish and maintain long term customer relationships as well as achieve profitable growth through the current customer base and the acquisition of new accounts.
- Develop and implement a strategy for acquiring new businesses.
- Ensure profit development against target and maintain customer satisfaction.
- Build strong working relationships with internal stakeholders and partner closely with operations to drive further market insights.
Minimum Education
- Bachelor's degree or equivalent
- At least two (2) years of work experience in Logistics sales is required. For Associate level, no prior experience is required
- For Senior level, three (3) years of work experience in Logistics sales is required
- Strong Account Management
- Strong presentation skills
- Proven expertise in influencing, persuading, negotiating and decision making
- Strong in written & verbal
- communication
- Comfortable networking with anyone
All qualified applicants will receive consideration for employment regardless of age, race, color, national origin, genetics, religion, gender, marital status, pregnancy (including childbirth or a related medical condition), physical or mental disability, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations, and ordinances.
Our Company
FedEx is one of the world's largest express transportation companies and has consistently been selected as one of the top 10 World’s Most Admired Companies by "Fortune" magazine. Every day FedEx delivers for its customers with transportation and business solutions, serving more than 220 countries and territories around the globe. We can serve this global network due to our outstanding team of FedEx team members, who are tasked with making every FedEx experience outstanding.
Our Philosophy
The People-Service-Profit philosophy (P-S-P) describes the principles that govern every FedEx decision, policy, or activity. FedEx takes care of our people; they, in turn, deliver the impeccable service demanded by our customers, who reward us with the profitability necessary to secure our future. The essential element in making the People-Service-Profit philosophy such a positive force for the company is where we close the circle, and return these profits back into the business, and invest back in our people. Our success in the industry is attributed to our people. Through our P-S-P philosophy, we have a work environment that encourages team members to be innovative in delivering the highest possible quality of service to our customers. We care for their well-being, and value their contributions to the company.
Our Culture
Our culture is important for many reasons, and we intentionally bring it to life through our behaviors, actions, and activities in every part of the world. The FedEx culture and values have been a cornerstone of our success and growth since we began in the early 1970’s. While other companies can copy our systems, infrastructure, and processes, our culture makes us unique and is often a differentiating factor as we compete and grow in today’s global marketplace.
Chào đón các bạn đến với Luvina Software Luvina Software được thành lập từ tháng 7/2004 tại Hà nội với lĩnh vực hoạt động chín h là sản xuất và bảo trì phần mềm theo đơn đặt hàng cho thị trường Nhật bản. Được sáng lập bởi những cựu sinh viên của Đại học kỹ thuật Tokyo, Luvina được mang danh hiệu Tokodai Hatsu Venture ( công ty xuất phát từ Đại học kỹ thuật Tokyo ). Trải qua 10 năm hoạt động, Luvina đã từng bước trưởng thành một cách vững chắc từ điểm khởi đầu với 5 thành viên, đến nay đã có hơn 300 thành viên với phong cách làm việc chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ theo Luật Lao động Việt Nam, Nhật Bản.
- Bảo hiểm theo Quy định nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Teambuilding
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Luvina Software Luvina Software được thành lập từ tháng 7/2004 tại Hà nội với lĩnh vực hoạt động chín h là sản xuất và bảo trì phần mềm theo đơn đặt hàng cho thị trường Nhật bản.
Mission
- Với mục tiêu tham gia vào chuỗi giá trị gia tăng toàn cầu , Luvina đã xây dựng được hệ thống quản lý chất lượng đạt chuẩn ISO 9001và hệ thống bảo mật thông tin đạt chuẩn ISO27001, cùng với trình độ sản xuất phần mềm CMMI mức độ 3.
Review Luvina
Công ty không nhân đạo(rv)
Công ty có môi trường lành mạnh, hiện tại đường lối có vẻ cổ hủ
Cty nên có những chính sách để giữ nhân tài chứ ko phải giữ người cũ