Main Duties:
- Develop and implement HR strategies focused on talent acquisition and retention, performance management, learning, and development
- Collaborate with management to set goals, enhance engagement, and improve retention
- Serve as a trusted advisor for employees, foster leadership, and create a positive work environment
Requirements:
• A passionate professional with a systematic approach and team management skills
• A leader strong in communication and problem-solving
• A professional with conversational-level English
• At least 3 years of experience in a similar role
Benefits:
- Full-time work in of the company’s offices (Da Nang, HCMC, Hong Kong, Cyprus.,)
- A team of 150+ people from various countries and cultures
- A low-bureaucracy environment focused on results and innovation
- Reasonable salary
Công ty Cổ phần Tập đoàn Long Phương được thành lập vào năm 2002, khởi nghiệp từ lĩnh vực kinh doanh đồ gốm sứ gia dụng, Long Phương chuyên cung cấp sản phẩm sứ tới các nhà hàng và khách sạn khắp Việt Nam.
Trải qua 20 năm, dựa trên lòng nhiệt huyết và đam mê đối với ngành gốm sứ, sản phẩm của Long Phương vẫn giữ vững tiêu chí bền đẹp, đa dạng và an toàn nhất tới tay người tiêu dùng cuối.
Với phương châm “Lấy Khách hàng làm trọng tâm, là định hướng để phục vụ” và “Không ngừng nâng cao lợi ích người Việt”, đến nay Long Phương đã mở rộng ra các lĩnh vực bất động sản, sản xuất nước sạch, thi công công trình và đầu tư tài chính.