Mô tả công việc
Develop competencies and processes required to create an effective and efficient sales organization.
Other tasks as assigned from line manager
Attend clinical meetings, seminars, and conferences as appropriate.
Maintain competitive knowledge to create and adjust sales strategies.
Build up & develop good relationship with key customers & new potential territories
Ensure effective hiring, training, development and retention of team member.
Provide sales management, budget control, compensation programs and incentive planning.
Provide leadership through effective communication of vision, active coaching and development while comparing sales results to goals and taking appropriate action to correct when necessary.
Manage to meet/exceed monthly, quarterly and annual sales forecasts.
Provide supervision through field visits, observations and measurement of results to include performance appraisals and salary reviews.
Create and implement effective sales strategies and lead nationwide toward achievement of corporate sales objectives.
Proactively identify changes in healthcare, delivery systems, and competitive pressures to develop and modify strategies and tactics accordingly.
Prepare monthly, quarterly and annual sales forecasts.
Yêu cầu công việc
Ability to build positive working relationships, both internally and externally.
Demonstrated ability to achieve sales plans.
Ability to effectively present information and negotiate with BOD
Have experiences in tender process knowledge
Strong communication skill
Business related computer skills including Microsoft Office Suite.
Proven business analysis and judgment with the ability to proactively manage business and P&L to meet objectives.
Experience and success in recruiting and retaining a high performance sales team and a demonstrated ability to lead and manage a diverse sales team.
Exceptional negotiation skills.
Strategy development, project management, problem solving, and change management skills.
Demonstrated strong oral and written communication skills.
Demonstrated ability to professionally develop and coach sales team.
Willing to travel frequently
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-25 20:25:02
Công ty TNHH 3W Logistics chuyên cung cấp các dịch vụ vận chuyển quốc tế bằng đường biển và đường hàng không, là NVOCC có chứng nhận FMC, chuyên tuyến Mỹ - Canada, nhiều cơ hội rộng mở cho các bộ phận, đặc biệt sales. Với đội ngũ nhiều năm kinh nghiệm và tận tâm, 3W Logistics đã có những bước phát triển vượt bậc để trở thành một đại lý giao nhận uy tín về các dịch vụ vận chuyển hàng hóa và giao nhận logistics với 3 văn phòng tại: Hồ Chí Minh, Hà Nội và Hải Phòng. Trong đó, trụ sở chính được đặt ở Hồ Chí Minh.
Các dịch vụ của 3W Logistics gồm:
+ Vận chuyển quốc tế bằng đường biển: FCL & LCL
+ Vận chuyển quóc tế bằng đường hàng không
+ Vận chuyển nội địa
+ Đại lý hải quan
+ Vận chuyển xuyên biên giới
Về môi trường: Môi trường trẻ, năng động và tôn trọng. Một trong những điều 3W luôn tự hào về đội ngũ của mình đó chính là tinh thần và sự tôn trọng các bạn dành cho nhau.