Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
Mô tả Công việc
Roles and Responsibilities
• Calculate, post business transactions, process invoices, verify financial data for use in maintaining accounts payable records, and provide other clerical support necessary to pay the obligations of the organization.
• Clarify any questionable invoice items, prices or receive signatures.
• Obtain proper information and/or data regarding invoice payments.
• Assemble invoices to be completed for payment.
• Verify and calculate all extensions and totals on invoices (calculating and taking discounts when applicable).
• Review invoices and requisitions for satisfactory payment approval.
• Check vendor files for any previous payments and assign voucher numbers.
• Maintain copies of vouchers, invoices or correspondence necessary for files.
• Prepare vouchers listing invoice number, date, vendor address, item description, amounts and coding per accounting policies and procedures.
• Prepare periodic reports (VAT, FCT, etc.) and other records.
• Review payment term in draft contracts.
• Collect invoices and other related documents for tax purpose.
• Monitor authorized account reconciliation process.
• Administer all bank transactions and oversee data recording procedures monthly.
• Provide support to auxiliary schedules for auditing purposes as per assigned work.
• Analyze different general ledger accounts regularly.
• Collate bank statements on monthly basis.
• Other tasks assigned by line Manager
Yêu Cầu Công Việc
• 2+ years of Accounting/Auditing experience.
• Must be well organized and a self-starter.
• Willing to learn.
• Detail oriented, professional attitude, reliable.
• Must have fluent English (both verbal & written).
• 1+ years of Experience in real estate or construction is a BIG plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.