Các phòng ban đang tuyển dụng tại Bất Động Sản RJK

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính

Việc làm Bất Động Sản RJK

Cập nhật 20/11/2024 15:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Bất Động Sản RJK
Talent Acquisition Specialist
Bất Động Sản RJK
17 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 14 - 17 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Du lịch nước ngoài
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. ​Job Summary

  • We’re looking for a Talent Acquisition Specialist who is responsible for sourcing, attracting, interviewing, hiring and onboarding employees in a company. They factor in the long-term goals of an organization and acknowledge that people play a huge role in a company’s future successes.
  • The Talent Acquisition Specialist is also responsible for ensuring that current employees are satisfied in their positions and promoting a company’s brand through recruitment initiatives and events. Put simply, the Talent Acquisition Specialist has the organizational task of finding the most suitable person for the job.

2. ​​What you’ll do

  • Forecast quarterly and annual hiring needs by department (especially sparse position).
  • Coordinate with hiring managers to identify staffing needs in different areas and departments.
  • Determine selection criteria for candidates by liaising with managers and other members of staff.
  • Create job descriptions and interview questions that reflect the requirements for each position.
  • Sourcing potential candidates through online channels (e.g. social platforms and professional networks).
  • Plan interview and selection procedures, including screening calls, assessments, and in-person interviews.
  • Assess candidates’ information, including C.Vs., portfolios and references.
  • Checking References.
  • Lead employer branding initiatives (Career Page, job fairs and recruitment events) to build a strong candidate pipeline.
  • Keep records of all materials used for recruitment, including interview notes and related paperwork, to share with key stakeholders.
  • Foster long-term relationships with past applicants and potential candidates.
  • Deal with vendors to have the best price and quality of services (headhunt, job board...)
  • Other assignments from Line Manager as monthly report (time to hire; time to fill; cost per hire…), ad-hoc task.

3. Why You'll Love Working Here

  • Competitive packages.
  • Room to grow professionally, sponsorship for learning & development of related skills.
  • Salary review 2 times/year.
  • Parking fee & Lunch allowance.
  • Enjoy a variety of corporate events, from sports competitions, monthly birthday parties, team building to New Year party, company trip etc.
  • Flat, open and fast-paced environment where every idea is welcomed.

Yêu Cầu Công Việc

1. Skills and Qualifications

  • Good English communication skills are a strong advantage (English level IELTS 5.5 – 6.0 or equivalent)
  • Bachelor's Degree in Human Resources Management, communications, marketing, business or similar.
  • Knowledge with full-cycle recruiting, using various interview techniques and evaluation methods.
  • A keen understanding of the requirements for each role in the company.
  • Proficiency in documenting processes and keeping up with industry trends.
  • Excellent interpersonal and communication skills.
  • Preference will be given to candidates with experience in recruiting foreign workers.

2. Preferred Qualifications

  • Certification obtained from the HR Certification Institute would be advantageous.
  • Knowledge in using LinkedIn Talent Solutions to proactively source candidates.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Số 699 Nguyễn Kiệm, Phường 3, Quận Gò Vấp, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 Month
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Monday-Friday (From 08:30 to 17:30) và Saturday Morning (online)
  • Lương: 14 Tr - 17 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Bất Động Sản RJK
Bất Động Sản RJK Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
42 Đường 15, Khu nhà ở Vạn Phúc 1, Phường Hiệp Bình Phước, Thành phố Thủ Đức, Hồ Chí Minh

Thành công thật sự khởi nguồn từ lòng chân thành và sự chia sẻ. Chúng tôi xem ngôi nhà của khách hàng hay một khoản đầu tư của đối tác như của chính bản thân mình. Điều đó giúp chúng tôi luôn nỗ lực mang lại hiệu quả trong mọi hoạt động, giữ chính trực và thực thi các cam kết với khách hàng và cổ đông. Đồng thời, chúng tôi chia sẻ giá trị lợi ích đạt được cho khách hàng, đối tác, đồng nghiệp để làm cho thành công của RJK trở nên có ý nghĩa hơn.

Chúng tôi xin chân thành cảm ơn sự tin tưởng của quý khách hàng, sự ủng hộ của cổ đông, sự nỗ lực của toàn thể nhân viên và sự đồng hành của các đối tác. Sức mạnh từ sự đồng hành sẽ đưa RJK trở thành một tập đoàn bất động sản hàng đầu khu vực, tạo ra những giá trị tối ưu cho cuộc sống, cho sự phát triển của xã hội, và cho một tương lai bền vững

Cùng với đó, bằng một tinh thần “chiến binh” của mỗi thành viên, sự hợp tác đồng điệu với các đối tác chiến lược, RJK đã chinh phục được thị trường trong nước và đang từng bước vươn ra “biển lớn”, ghi tên mình trên trường quốc tế.

Những nghề phổ biến tại Bất Động Sản RJK

Bạn làm việc tại Bất Động Sản RJK? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bất Động Sản RJK

Bất Động Sản RJK

Click để đánh giá