Job Summary
We are looking for a highly qualified and experienced MT Planning Senior Supervisor. This position will: a) Ensure deadlines are met for tasks such as checking orders, submitting schemes, notifying SCT b) Implement and monitor supermarket business activities (activation, promotion) c) Check the implementation of targets according to the total MT plan and by account, by category d) Manage inventory status, production plan, update new product listing status e) Go to the market to check OOS, committed listed prices, promotional activities of Masan and competitors
Job Responsibilities
- Monitor daily sales and inventory update reports
- Weekly meet with the Production Department, work with SO and be responsible for the goods supplied, dispatched to MT and update important information quickly to Accounts
- Weekly monitor and review the progress of new listings at Accounts (HSCB, sample goods, price list, masterdata), support working with Departments to respond to HSCB listings if any
- Draft and sign monthly CTKM schemes, opening, sampling, adhoc, register SCT/BCT of MT's programs according to the responsible product line according to the required deadline
- Manage the List of Products in the responsible product line currently trading at the supermarket (CBCL files, price list, master data), provide to SUP/KAM when needed. Proactively work with the Marketing Department on new CBCL files before the expiration date of 3 months
- Ensure 100% of the planning department's reports are updated periodically weekly (listing progress, sell out goods), monthly (onpost promotion, activation of supermarkets), competitor reports (price, promotion, market share, % contract, % investment) as required
- Go to the market, update OOS, committed listing price, company's promotional activities at supermarkets and competitors
- Meet and work with MKT, TRD on new product launch plans at (propose investment budget, implement product launch plan, supervise the implementation of product launch activities at supermarkets)
- MS Office
- Business English
- Analysis & Forecasting
- Budget Management
- Inspiring and Motivating Others
- Market, Consumer & Category Understanding
- Negotiation & Persuasion
- Tech-savvy
- Sales & product/solution consulting
- Consumer Centricity
- Innovation
- Ownership
- Passion for winning
- Purposeful Leadership
- Business Acumen
- Learning Agility
- Dealing With Ambiguity
- Vision & Strategy
- Talent Catalyst
- Leading The Change
- Integrity & Trust
- Stakeholder Management
- Collaboration
- Planning
- Problem Solving
- Result Driven
- Bachelors in Business Administration or Economics
Conditions of Employment
Physical Requirements
Relevant Industries
Interview Questions
Việt Nam là nước nông nghiệp thuộc về xứ nóng, vùng nhiệt đới gió mùa. Ngoài ra lãnh thổ Việt Nam được chia ra ba miền rõ rệt là Bắc, Trung, Nam. Chính các đặc điểm về địa lý, văn hoá, dân tộc, khí hậu đã quy định những đặc điểm riêng của ẩm thực từng vùng – miền. Mỗi miền có một nét, khẩu vị đặc trưng.
Với 54 dân tộc sống trên nhiều vùng địa lý đa dạng khắp toàn quốc, ẩm thực của mỗi dân tộc đều có bản sắc riêng biệt. Rất nhiều món trong số đó ít được biết đến tại các dân tộc khác. Làm thế nào để biết đến ẩm thực của mọi miền? Ai sẽ làm được điều này? Các bạn không phải lo lắng vì đã có Gia Vị Việt Ấn!
Gia Vị Việt Ấn luôn luôn gắn kết khẩu vị của mọi miền, góp phần làm ẩm thực Việt Nam phong phú. XNLD Vianco – Việt Ấn được thành lập từ năm 1958, chuyên sản xuất các loại gia vị, nước chấm, thực phẩm chế biến, nông sản và sản phẩm gạo với 100% nguyên liệu tự nhiên được dùng chế biến tất cả các món chay, mặn, hải sản, thịt rừng …
Các sản phẩm Vianco – Việt Ấn liên tục được tặng thưởng hơn 45 huy chương vàng, bạc về chất lượng cao. Hơn 50 năm kinh nghiệm, Vianco – Việt Ấn tự hào là doanh nghiệp đảm bảo về chất lượng, sản phẩm với nguyên liệu thiên nhiên.