- Develop and execute country marketing plans for both customers and drivers through integrated marketing campaigns, promotions and strategic partnerships.
- Manage marketing budgets for all local initiatives to achieve revenue targets and company objectives
- Analyze both internal and external data to identify customer segments, suggest effective value propositions and act responsively.
- Responsible to drive full funnel customer adoption curve – leads, acquisition, retention and brand loyalty
- Manage a designer as part of a 2-person marketing team
- Collaborate with the regional growth team to drive objective-based performance
- Collaborate with the regional brand team to create meaningful content for deeper engagement and effective conversion.
- Work with product, sales and ops teams on all strategic partnerships, events and exhibitions
- Maintain a distinctive tone of voice for the GoGoX brand that will resonate with our target audience
- Bachelor’s degree preferably in Marketing, Business Administration or Advertising.
- 5 to 7 years of B2B marketing experience
- Strong experience in lead generation through both online and offline channels for targeted customers segments
- Prior experience in event management would be a plus
- Excellent communicator and creative thinker, with an ability to use data to inform decisions
- Ability to operate and self-motivate independently
- Comfortable to navigate effectively and efficiently in ambiguous situations
- Strong knowledge of the local market, across all media channels.
- Capable of both integrated brand and tactical ideas
- Capable of both strategic planning and execution.
- Good organisation and planning skills
- Impeccable attention to details
- Strong commercial sense and business acumen
- Fluent in both Vietnamese and English
CÔNG TY TNHH CIMC ZHENHUA LOGISTICS VN là chi nhánh của công ty CIMC ZHENHUA LOGISTICS ( có chi nhánh tại rất nhiều thành phố như Tianjin, Dalian, YingKou, Beijing, Yantai, Penglai, Qingdao, Lianyungang, Zhenzhou, Yancheng, Shanghai, Wuhan, Ningbo, Xiamen, Guangzhou, Shenzhen, Tanzania, Rwanda, Djibouti)
Chuyên hoạt động trong lĩnh vực mua bán cước biển , hàng không, khai thuê hải quan, giao nhận vận tải...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Song song với việc tạo nguồn và cung cấp các sản phẩm xe, Trường Thịnh luôn chú trọng tới việc đảm bảo với Khách hàng về tình trạng, chất lượng sản phẩm của mỗi chiếc xe. Đó là việc áp dụng chế độ kiểm định ngay từ khâu tạo nguồn và quy trình kiểm định chi tiết đối với mỗi chiếc xe bán ra. Đảm bảo về một nguồn hàng tin cậy khi Trường Thịnh cung cấp tới khách hàng của mình.