About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
Công ty TNHH Công nghê EPI Việt Nam( EPI Vietnam Technologies Co.,Ltd) được thành lập vào năm 2013 với tầm nhìn trở thành nhà phân phối linh kiện tầm cỡ thế giới trong lĩnh vực sản xuất điện tử. Chúng tôi nỗ lực để mang đến sự thành công cho khách hàng bằng những dịch vụ hỗ trợ tốt nhất và sử dụng công nghệ tiên tiến từ các đối tác là nhà cung cấp linh kiện. Chúng tôi hướng dẫn khách hàng từ ý tưởng đến thiết kế, tạo mẫu và sản xuất hàng loạt.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2019
Mission
Trí tuệ – Tâm huyết – Tối ưu – Sáng tạo.