Việc làm EPI Việt Nam

Cập nhật 14/12/2024 09:42
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Công nghệ EPI Việt Nam
Quality Assurance For MS Azure
EPI Việt Nam
26 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 24 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 28/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 1st Floor, S4-01 Tower, The Sun Avenue Building, No. 28 Mai Chi Tho Street, An Phu Ward, Thu Duc City,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

We are, iTechwx, established in mid-2022, with 600 employees across 3 offices within Ho Chi Minh City. iTechwx dedicates the One-Stop Digital Transformation Service to our customers. Renowned for delivering premium IT outsourcing services exclusively tailored for Microsoft clients for 4 products: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Windows Commercial, Microsoft Office 365.

You will:

• Regularly review agent backlog to identify compliance, case handling, and process issues, report findings to management team promptly.

• Conduct recovery calls to mitigate high-risk cases, enhancing team performance.

• Performance tracking by reviewing key performance indicators and operational processes to provide insights into areas that require additional resources or training, thereby optimizing workload distribution, preventing backlogs and maintaining stable scorecard.

• Provide accurate, timely reports on service quality, productivity, availability, and other key metrics on a daily, weekly, and monthly basis.

• Oversee compliance audits and ensure the team meets compliance targets to ensure high standards of discipline and accountability within the team.

• Perform root cause analysis for feedback surveys, identify issues, and develop action plans.

• Standardize the handling process and training materials.

• Conduct training on process, best practice, lesson-learnt and soft skill sharing.

• Other tasks as assigned by the manager

Yêu cầu công việc

• From 2 years of working experience with at least 1-year experience in QA position in customer support field.

• Fluent in English.

• Excellent communication and interpersonal skills.

• Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.

• Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a plus.

• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice

Quyền lợi được hưởng

• Salary at 100% during the probationary period

• 90% contribution of the gross salary to social insurance

• An employee who works at night (10 PM - 6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance

• 20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)

• Training will be offered

• Full working equipment will be provided Annual Health Checkup • Activities: Birthday party, Employee engagement activities.

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Công nghệ EPI Việt Nam
EPI Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 44M2, ngõ 37 Trần Kim Xuyến, Phường Yên Hoà, Quận Cầu Giấy

Công ty TNHH Công nghê EPI Việt Nam( EPI Vietnam Technologies Co.,Ltd) được thành lập vào năm 2013 với tầm nhìn trở thành nhà phân phối linh kiện tầm cỡ thế giới trong lĩnh vực sản xuất điện tử. Chúng tôi nỗ lực để mang đến sự thành công cho khách hàng bằng những dịch vụ hỗ trợ tốt nhất và sử dụng công nghệ tiên tiến từ các đối tác là nhà cung cấp linh kiện. Chúng tôi hướng dẫn khách hàng từ ý tưởng đến thiết kế, tạo mẫu và sản xuất hàng loạt.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Du lịch hàng năm,
  • year end party,
  • team building…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2019

Mission

Trí tuệ – Tâm huyết – Tối ưu – Sáng tạo.

Những nghề phổ biến tại EPI Việt Nam

Bạn làm việc tại EPI Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo EPI Việt Nam

EPI Việt Nam

Click để đánh giá