Responsibilities:
- Coordinate sales activities within the assigned territories to further the attainment of sales goals and objectives.
- Review the analysis of sales activities, costs, operations, and forecast data to determine the business unit's progress toward stated goals and objectives.
- Compile lists of prospective customers for use as sales leads.
- Prepare reports of sales forecasts, sales analysis, and business transactions and keep appropriate expense accounts.
- Quote prices and sales terms and prepare sales contracts for orders obtained.
- Support current channels of sales distribution while keeping open to selective expansion to achieve the sales goals and objectives.
- Make sure that customer or key customers’ problems are investigated and resolved.
- Assume responsibility for ensuring the duties of sales personnel are performed safely and efficiently.
- Deploy the market expansion plan.
- Cooperate with related departments to expand more SKUs in the wholesale list.
- Participate in other relevant projects assigned by the Line Manager.
Required Qualifications:
- At least 3 years experience on F&B and FMCG.
- Proven work experience as Sales Manager, or relevant role.
- Experience in Sales and providing solutions based on customer needs.
- Logical thinking, problem solving, good communication & strong leadership.
- Proactive, self-motivation, result-focus, eager to learn new things.
- Strong verbal and written communication and interpersonal skills with an aptitude in building relationships.
- Excellent listening, negotiation, and presentation abilities.
- Fluent in English and knowledge of F&B market.
- Knowledge in Veggies & FMCG products is a plus.
Benefits:
- Salary: Competitive Salary.
- Salary review once a year in December.
- Working time is 9:00 - 17:30, 5 days/week.
- Annual Leave is 12 days/year.
- Provide laptop and necessary equipment.
Công ty TNHH Công nghệ Think Việt Nam (ThinkGroup) được thành lập từ 2015 với quy mô trên 100 nhân sự. ThinkGroup hoạt động với sứ mệnh “Mang lại sự hạnh phúc cho mọi người”. Chúng tôi hoạt động, phục vụ khách hàng vì sự hạnh phúc và tiện nghi của họ cũng như chính đội ngũ, con người ThinkGroup.
Với giá trị cốt lõi: Chân thành, Linh hoạt, Chuyên môn chính là những từ khoá giúp ThinkGroup liên tục phát triển 150% - 200% sau mỗi năm.
ThinkPro là hệ thống chuỗi cửa hàng bán lẻ máy tính và phụ kiện được thành lập từ 2013. Chúng tôi luôn cải thiện chất lượng sản phẩm dịch vụ để mang đến những trải nghiệm tuyệt vời cho Quý khách hàng.
Hệ thống cửa hàng ThinkPro - Dạo Bước Công nghệ với 03 cửa hàng tại Hà Nội và TP Hồ Chí Minh.
ThinkPro đặt mục tiêu đến năm 2025 sẽ trở thành đơn vị bán lẻ Sản phẩm số hàng đầu tại Việt Nam.
Review Công nghệ Think Việt Nam
Môi trường chủ yếu là các bạn 9x, trẻ và nhiệt.(IT)