![Công Ty TNHH Công Nghệ VIHAT Công Ty TNHH Công Nghệ VIHAT](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-6-1694878585.png)
Mô tả công việc
Coordinating with other departments to ensure that customer service issues are resolved quickly and efficiently;
Liaise & co-ordinate with clients on training schedule;
Record and manage customer information and constantly update it on the database system;
Schedule & co-ordinate with training clients for submission of documentation for review;
Co-ordinate the activities of the Customer Service team; provide support and advice to team members;
Co-ordinate with clients for certificate collection & mailing of certificates;
Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction;
Calculating and submit sub fee, OT of sub-contractor.
Yêu cầu công việc
Effective team co-ordination and leadership skills;
Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of character;
Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively;
Good command of English;
Quyền lợi được hưởng
13th salary, salary review per year, bonus;
Annual leave with pay: 15 -18 days/year + 5 sick leave/ year;
Phone allowance, taxi card,...;
Training & Development Activities: Professional Training, Soft-skill training, Awareness training (ISO 9001, 14001...);
Participate in events with company such as Year end party, Outing trip, Family day. Environment day;
Gifts voucher on public holidays (Tet holiday, Independence Day, Hung King, Labor Day, Mid autumn..);
Birthday gifts and shorter working time on birthday;
Opportunity to experience a professional, multinational working environment, & exposure to the European; standard working style from a French company.
![Công Ty TNHH Công Nghệ VIHAT Công Ty TNHH Công Nghệ VIHAT](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-6-1694878585.png)
Công ty TNHH Công Nghệ ViHAT được thành lập ngày 06 tháng 12 năm 2013 do Sở Kế hoạch và Đầu tư TP. Hồ Chí Minh cấp phép. Văn hóa của ViHAT gắn liền với 6 cặp giá trị cốt lõi bao gồm: Tận tâm – Trách nhiệm, Sáng tạo – Cải tiến, Chia sẻ – Hợp tác, Công bằng – Chính trực, Chủ động – Dấn thân, Chung sức – Đồng lòng. Hơn 2 triệu lượt truy cập / năm, với 200 ngàn lượng người đăng ký có mặt trên 50 quốc gia. Chính thức khai trương văn phòng tại Cambodia.
Không chỉ phát triển các sản phẩm chủ chốt, ViHAT còn đi đầu tư các dự án tiềm năng khác như: WIDDY, BeCare.io…
Dần đầu trong công tác hỗ trợ các doanh nghiệp CHUYỂN ĐỔI SỐ trong hoạt động kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
-
Phúc lợi đầy đủ (BHXH, BHYT, BHTN,...).
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.
Lịch sử thành lập
- Công Ty TNHH Công Nghệ VIHAT được thành lập vào năm 2013
Mission
SỨ MỆNH: Phát triển, triển khai các ứng dụng di động giúp giải quyết các nhu cầu thiết thực hàng ngày của cá nhân và doanh nghiệp.
Những nghề phổ biến tại Công Nghệ VIHAT
Bạn làm việc tại Công Nghệ VIHAT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Công Nghệ VIHAT](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-6-1694878585.png)