• Administer the NetSuite platform.
• Engage with end users to grasp business necessities thus allowing the most effective solutions to issues.
• Provide technical assistance to end-users along with holding training sessions on user adoption.
• Manage implementation process for ERP, CRM, & One World modules.
• Primary point of contact to NetSuite Support.
• Providing front line support with regards to all aspects of NetSuite and data maintenance.
• Planning, reviewing and customizing NetSuite as needed to meet the needs of staff.
• Development and maintenance of custom application extensions using system API and third-party tools.
• Developing, documenting and following formal policies, procedures and protocols for changes, customization, standards, usage, etc.
• Transpose reports to necessary outlets (google, Salesforce, etc.);
• Support Executive team requests as well as Sales Operations requests.
• Maintain user roles and system access working along with HR for onboarding/offboarding.
• Support accounting tasks: AP, AR, GL, and fixed assets.
• Source business requirements and processes and translate into deliverable tasks across various business units.
• Develop and maintain saved searches, reports, KPI's, and dashboards.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's degree in information technology, Computer Science, Business Administration, or a related field.
• Proven experience in NetSuite administration and configuration.
• Proficiency in Suite Script and other scripting languages.
• Excellent problem-solving and analytical skills.
• Strong communication and interpersonal abilities.
Preferred Qualifications:
• NetSuite Administrator Certification.
• Experience with NetSuite integrations and third-party applications.
• Knowledge of financial and accounting principles, experience editing financial reports
• Dedicated, energetic and motivated individual, detail oriented.
• Ability to balance technical skills with business savvy - ability to transform end-user needs into technical and functional requirements.
• Two to five years' experience with relational databases, SQL development, data integration and analysis.
• Project management, system implementation and system integration experience.
• Effective problem-solving skills.
• Excellent customer service skills: ability to form relationships both externally and internally;
• Time management skills.
• Excellent written and verbal communication skills.
• Data migration experience from QuickBooks to NetSuite is a must.
• Capable of supporting the configuration, development, and further evolution of the NetSuite One World system; Light knowledge of Suite Script
• Proven ability to follow through with little direction.
• High ability to organize and prioritize.
• Able to travel and working in the United State
cresyn là công ty Cổ phần đang hoạt động lĩnh vực IT Phần mềm tại TPHCM. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "Netsuite ERP Administrator (Fluency In English)" với các kỹ năng như .NET, CRM, SQL. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Cơ Hội Thăng Tiến, Chăm Sóc Sức Khỏe khi làm việc tại cresyn..NET
CRM
SQLCơ Hội Thăng Tiến
Chăm Sóc Sức Khỏe
Môi Trường Năng động
Công ty TNHH Cresyn Hà Nội đã được công nhận là một chuyên gia trong lĩnh vực phụ kiện âm thanh và truyền thông trong 1959 năm qua, kể từ khi thành lập vào năm 1985 với tư cách là một công ty sản xuất tai nghe và tai nghe vào năm 60.
Hiện tại, Cressin đang cung cấp tai nghe, tai nghe và tai nghe điện thoại di động cho các nhà sản xuất âm thanh di động và âm thanh di động hàng đầu thế giới, và đã được khách hàng đón nhận vì chất lượng âm thanh và thiết kế tuyệt vời.
Cresin đang cố gắng hết sức để ra mắt thương hiệu Piaton với chất lượng âm thanh cao và thiết kế cao cấp ở thị trường nước ngoài để tham gia vào thị trường thiết bị âm thanh cao cấp và sử dụng nó như một động lực cho sự phát triển trong tương lai. Ngoài ra, chúng tôi đang chuẩn bị mở rộng thị trường sang nhiều lĩnh vực khác nhau thông qua đầu tư và R&D tích cực hơn.
Cresin sẽ luôn làm hết sức mình vì khách hàng của chúng tôi với mục tiêu đảm bảo công nghệ, phát triển thiết kế, hỗ trợ khách hàng, xây dựng dịch vụ và hoàn thành các cơ sở sản xuất toàn cầu thông qua nghiên cứu và phát triển liên tục. Ngoài ra, chúng tôi hứa sẽ tiếp tục niềm tin của khách hàng mà chúng tôi đã xây dựng trong những năm qua, dẫn đầu kỷ nguyên truyền thông trong tương lai, đi đầu trong việc nâng cao chất lượng cuộc sống của con người và cố gắng làm cho mọi người trên thế giới trải nghiệm âm thanh tiên tiến.
Review Cresyn Hà Nội
Công việc cạnh tranh, nhưng cơ hội thăng tiến không nhiều. Chế độ phúc lợi khá (Indeed)
Môi trường làm việc hiên đại, sạch sẽ, đầy đủ các tiện nghi (GG)
Quản lý tệ, sếp cũng tệ k kém, không có tý văn hoá nào cả (GG)