Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Bank and cash payment, cashflow
- Sales booking and report
- Tax: CIT, FCWT
- Other works when required
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Finance or Accounting.
- Proficiency in English, with a TOEIC score of 550 or higher (including the speaking test), or an IELTS score of 5.5 or higher.
- Advanced Excel skills. Experience working with SAP software is a plus.
- Working experience 1-2 years is a plus.
- Microsoft Power Platform skill or IT database handling skill is an advantage.
- Ability to work independently and handle work pressure.
- Detail-oriented, hardworking, and honest.
- Preference will be given to candidates living near the company area.
- Benefits
+ Negotiated salary. Beside the basic salary, the employees shall receive other allowances regulated by the company.
+ Working time: 48 hours/ week. The rest time is regulated by the Laws and the company
+ Deliver full PPE as job requirement
+ Salary increment, bonus and other benefits as the company’s regulation.
+ Social, medical and unemployment insurance contribution
Interested candidates should submit their:
+ CV (This is the form required by Laws)
+ Copies of university diploma and academic transcript
+ Application letter and CV in English (mentioned the position you applied)
+ Copy of identification
+ Birth certificate
+ Cover letter with Job Title and detail CV in English with your picture, ID number, current address, contact phone number and desired salary.
Via e-mail of the Company’s Human Resources Section or to address of the company at Plot A9, Thang Long Industrial Park II, Lieu Xa Commune, Yen My District, Hung Yen no later than 30th Nov, 2024
Remark:
- Forced, bonded (including debt bondage) or indentured labor, involuntary prison labor, slavery or trafficking of persons shall not be used.
- Candidates do not have to pay any fees when apply the company
- Only short- listed candidates will be contacted.
- Early applied CV will be preferred
- Recruitment schedule: After collecting your CVs, the company shall contact with applicants via telephone
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công tyTNHH Đầu tư Phát triển và Xây Dựng Việt Hàn được thành lập ngày 20/05/2010 với tên gọi ban đầu là Công ty TNHH Sản xuất nội thất và Xây Dựng Việt Hàn trên nền tảng của công ty TNHH Nội thất Hàn Quốc trước đây. Cơ sở vật chất ban đầu gồm một xưởng sản xuất đồ nội thất và một xưởng sản xuất gia công Cơ khí, nhôm kính phục vụ các công trình Xây Dựng, với trang bị thiết bị máy móc hiện đại, đầy đủ, và đội ngũ cán bộ chuyên nghiệp, có tinh thần trách nhiệm và công nhân viên lành nghề.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Tất cả các yếu tố đó là cơ sở, tiền đề để Công ty phát triển mạnh hơn, hoàn thiện hơn trong lĩnh vực xây dựng nói chung và Xây dựng nhà xưởng công nghiệp nói riêng.