Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
YOUR RESPONSIBILITIES:
1. Lead and implement the communication strategy:
- Physical and digital channels of all our activities.
- Participate actively in the leading team routines.
2. Project Management:
Follow up the content production from scouted success stories to deliverables including:
- Apply governance on content topics.
- Brief external vendor follow-up.
- Coordination with each team and vendor for production.
- Content review/validation.
- Support the production communication plan execution.
3. Supplier management:
- Follow-up budget with vendors panel ensuring internal compliance and following finance processes.
- Ensure day-to-day touchpoints with vendors for ongoing projects.
4. Production event coordination:
- Ensure brand consistency through design support (key visuals, slides, gifts, decoration).
- Execute pre-post communication content and spreading (invitation format, distribution list, after movie, etc)
- Coordinate with HQ for global events (IT, content).
5. Content creation and editing:
- Create and edit internal prod communication content for various channels (articles, webpages, slides, posters, etc
- Ready to post-production content adaptation for corporate communication (internal & external).
6. Performance Reporting:
- Monitor key performance indicators (KPIs) to assess the effectiveness of internal prod communication initiatives.
- Prepare regular reports on KPIs.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum of 5 years of experience in communication, project management, or event coordination.
- Planner and organizer mindset and at ease with new technologies.
- Open-minded, passionate, enjoy challenges, and explore opportunities with the team.
- Active communication, willing to share and collaborate with others, proactive with good attention to detail.
- Logical, with good analytical ability and a strong sense of understanding - good at defining communication requirements and planning the execution.
- Creativity and design abilities - video, graphic design, and multimedia in general.
- Appetency to discover in the industrial world (production, factory).
Decathlon được thành lập năm 1976 tại Pháp. Với hơn 1,500 siêu thị bán lẻ trên toàn thế giới, Decathlon là một trong những tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực đồ thể thao. Tại châu Âu, Decathlon được biết đến rộng rãi với 304 siêu thị tại Pháp, 148 siêu thị tại Tây Ban Nha, 109 siêu thị tại Ý và nhiều siêu thị tại các quốc gia khác. Decathlon.vn là kênh phân phối bán lẻ duy nhất của tập đoàn Decathlon tại Việt Nam do công ty TNHH Decathlon Việt Nam - thành viên của tập đoàn Decathlon toàn cầu quản lý, mua hàng tại Decathlon.vn bạn hoàn toàn có thể yên tâm bởi các sản phẩm được chúng tôi phân phối tại Việt Nam cũng là những sản phẩm được phân phối trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
-
Bảo hiểm xã hội theo Luật Lao động Việt Nam và Bảo hiểm Sức khỏe
-
Khám sức khoẻ hàng năm dành cho nhân viên
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các câu lạc bộ thể thao, các hoạt động team building hàng tháng
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 22/05/2008
Mission
Decathlon cam kết đào tạo nhân viên của mình và phát triển kỹ năng của họ. Các nhà quản lý của chúng tôi làm việc chặt chẽ với nhóm của họ, khuyến khích họ đưa ra quyết định và đảm nhận trách nhiệm.
Vì vậy, sự nghiệp tại công ty chúng tôi luôn gắn liền với năng khiếu và sự nhiệt tình của bạn. Ngày nay, hơn bao giờ hết, chính sách thăng tiến từ bên trong của chúng tôi là ưu tiên hàng đầu. Và có rất nhiều cơ hội để luân chuyển công việc, cả ở quốc gia gốc của bạn và quốc tế. Có 350 công việc khác nhau trong tập đoàn và chúng tôi tiến hành 500.000 giờ đào tạo mỗi năm.
Review DECATHLON Việt Nam
Tốt cho thế hệ trẻ(GL)
Lương không cao so với mặt bằng chung của thị trường, chị tàm tạm. Bù lại có bonus tầm 10-20% lương mỗi tháng dựa trên PnL của team, nên cũng tạm ổn.)(rv)
Giám đốc bán hàng khu vực