Mô tả công việc
(English)
- Perform daily sales activities such as room shows, telesales, and sales calls.
- Maintain strong relationships with existing accounts and establish new relationships, especially with Korean accounts.
- Focus on managing key accounts and addressing special requests for VIP guests.
- Collaborate closely with all relevant departments to enhance hotel services, meet guest requirements, and promptly resolve any client-related issues that may arise.
- Maximize hotel occupancy and average rates through innovative and targeted sales strategies.
- Document all requests, comments, and complaints from residents (bookers) regarding room conditions, facilities, and benefits. Subsequently, communicate these issues to the appropriate departments, including front desk, reservations, housekeeping, or engineering, to ensure swift resolution. Ensure residents' satisfaction with our services.
- Provide support for all matters related to Korean-speaking clients.
- Work closely with the sales team to effectively complete assigned tasks.
- Undertake other responsibilities as assigned by the Manager.
- 일상적인 영업활동 (룸 쇼, 전화영업, 세일즈 콜 등)
- 기존의 고객들과 좋은 관계를 유지하고 신규 고객(특히 한국 고객)들과 새로운 관계 구축
- 주요 고객관리 및 VIP의 특별 요청 처리
- 호텔의 서비스 개선을 위해서 고객의 요구 사항을 충족시키고, 고객의 문제가 발생할 경우 관련 부서와 긴밀히 협력하여 해결
- 창의적이고 전략적인 세일즈활동을 통해서 객실점유율과 객단가 상승을 견인
- 고객(입주 예정고객 포함)의 모든 요청, 비평, 불만 사항 들을 기록하고 프론트데스크, 하우스 키핑, 엔지니어링 팀 등 관련 부서와 연락 및 협조 요청을 하여 문제를 해결, 고객이 칼리다스의 서비스에 만족하는 지 확인
- 한국어 관련된 문제를 지원
- 할당된 업무가 잘 진행되도록세일팀과 긴밀히 협력
- 기타 매니저나 디텍터가 지정하는 업무를 수행
Quyền lợi được hưởng
- Salary, monthly bonus.
- Meal duty, parking fee.
- Social Insurance, 24/7 health & accident insurance.
- Other benefits as company policy.
Yêu cầu công việc
- English proficiency equivalent level 4 or above, fluent in listening, speaking, reading, writing skills.
- Priority will be given to candidates between the ages of 23 and 30 who are seeking long-term career stability.
- Having at least one experience in hotel industry.
- Hard working, responsible, work for company in long term.
- Be able to work under pressure.
Yêu cầu hồ sơ
CV with picture via:
- Address: Aon Vina Ltd, 23Floor, Landmark 72 building, Phạm Hùng street, Mễ Trì, Nam Từ Liêm, Hà Nội
Công ty Đại An thành lập năm 2003, là công ty thành viên của PHI Holdings, hiện có hơn 1.000 nhân viên làm việc tại Việt Nam với tổng vốn đầu tư là 100 tỷ đồng và doanh số hằng năm đạt trên 650 tỷ đồng.
Công ty Đại An tự hào nằm trong Top 200 Doanh nghiệp hàng đầu của Việt Nam, 4 lần vinh dự đạt giải thưởng Sao Vàng Đất Việt và nhiều giải thưởng vinh danh khác của Trung ương và TP Hà Nội.
Với gần 15 năm kinh nghiệm, Đại An đã cung cấp dịch vụ bảo vệ, vệ sinh và nguồn nhân lực cho hơn 200 đại sứ quán, cơ quan, tổ chức và doanh nghiệp tại Việt Nam. Trong nhiều năm liên tục, Đại An là đơn vị cung ứng nguồn nhân lực và đảm bảo công tác an ninh tại các sự kiện thể thao lớn nhất Đông Nam Á (Seagames, Paragames), các giải AFF Cup và vòng loại World Cup 2006.