Việc làm Đại An

Cập nhật 25/08/2024 17:14
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Dịch Vụ Bảo Vệ Đại An
NIGHT AUDITOR/ LỄ TÂN CA ĐÊM
Đại An
11 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/02/2025
Hình thức: Ca đêm
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hải Châu - Đà Nẵng

Mô tả công việc

 - Achieving a high level of guest satisfaction, consistency, politeness and efficiency in services.
- To discharge the duties in an effective and efficient manner.
 - Record all important incidents, guest comments and any follow up needed in the Front Desk logbook. 
 - To verify that all transactions performed at the front desk are supported by documentary evidence and signatures as necessary and that they have been correctly posted and allocated in to OPERA system 
- Contribute to overall operational efficiency by performing relevant duties as assigned.
 - Provide guests with the most accurate and up to date information at all times
- Be familiar with all the hotel‘s programs and Accor programs. 
- Ensure that rooms for VIP and special request are properly blocked without move. 
- Ensure that all operating tools and equipment are in a good working condition. 
- Ensure the Front Desk area is clean and tidy at all time. 
- Ensure that all telephones are answered promptly and clearly in a courteous and friendly manner during while on duty. 
- Obtain expected arrival and departure date of every single guest. 
- Up-sell rooms, F&B outlets and other facilities whenever opportunity arises. 
- Handle message for guest whenever required and all are delivered promptly. 
- Check the validity of all kind on going vouchers when receiving from guests. 
- Enter and update all guest transactions immediately and accurately. 
- Accurately post all miscellaneous charges into guest account. 
- Handle currency exchange transaction according to the procedures where receipt is signed by the guest and receipt is given to guest for guest reference. 
- Prepare and balance cashier report and remittance envelope at the end of each shift. 
- To be aware of counterfeit currency and travel cheques. 
- Ensure that all guest transaction at the front desk are signed by the guest.
 - Arrange guest bills into respective file according to Accor policy and procedure.

Quyền lợi được hưởng

Candidates will be provided with job details during interview.

Yêu cầu công việc

- Well versed in computer and operate various computer software programs in order to increase efficiency. 
- Good English (listern, speaking skills) 
- Bachelor’s Degree or Diploma in English Language University, Hotel Management, or related field.

Yêu cầu hồ sơ

Please prepare 1 set of documents including curriculum vitae, citizen identification, Degrees, and related certificates – Notarized copy

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
117 Đường số 51,P.Tân Quy,Quận 7,TP.Hồ Chí Minh

Công ty Đại An thành lập năm 2003, là công ty thành viên của PHI Holdings, hiện có hơn 1.000 nhân viên làm việc tại Việt Nam với tổng vốn đầu tư là 100 tỷ đồng và doanh số hằng năm đạt trên 650 tỷ đồng. 

Công ty Đại An tự hào nằm trong Top 200 Doanh nghiệp hàng đầu của Việt Nam, 4 lần vinh dự đạt giải thưởng Sao Vàng Đất Việt và nhiều giải thưởng vinh danh khác của Trung ương và TP Hà Nội. 

Với gần 15 năm kinh nghiệm, Đại An đã cung cấp dịch vụ bảo vệ, vệ sinh và nguồn nhân lực cho hơn 200 đại sứ quán, cơ quan, tổ chức và doanh nghiệp tại Việt Nam. Trong nhiều năm liên tục, Đại An là đơn vị cung ứng nguồn nhân lực và đảm bảo công tác an ninh tại các sự kiện thể thao lớn nhất Đông Nam Á (Seagames, Paragames), các giải AFF Cup và vòng loại World Cup 2006.

Những nghề phổ biến tại Đại An

Bạn làm việc tại Đại An? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đại An

Đại An

Click để đánh giá