Tân Nam Chinh ★ 4.0

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tân Nam Chinh

Hành chính
Vận tải
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất
Kỹ thuật
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Tân Nam Chinh

Cập nhật 06/03/2025 10:56
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Dịch vụ và Thương Mại Tân Nam Chinh
CHUYÊN VIÊN KINH DOANH/ SALES EXECUTIVE (F&B)
Tân Nam Chinh 4.0★
1 đánh giá 67 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 10 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY:

We are looking for an experienced and dedicated Sales Executive to build up our business activities.

The Assistant for the Cocoa Experiences Project will guide customers through engaging cocoa experiences and support B2B sales administration tasks. You'll share the story of Vietnamese chocolate, manage customer interactions, and ensure smooth order execution for B2B sales. Your role blends storytelling, customer service, and administrative tasks to create memorable experiences.

PRIMARY DUTIES

Host

• Act as the primary host, leading customers through engaging cocoa experiences.

• Share captivating stories about cocoa history, Vietnamese chocolate, and culture.

• Conduct mini-tours showcasing the cocoa journey from garden to kitchen, featuring interactive elements like chocolate tasting and making.

• Offer personalized guidance on signature chocolate product tastings.

• Promote products and services to enhance customer engagement and satisfaction.

• Deliver exceptional customer service to create memorable and meaningful experiences.

• Prepare and manage materials, tools, and props for cocoa experience sessions.

• Collaborate with internal teams to ensure smooth session preparation and execution.

Admin – Support B2B Channels

• Coordinate with sales, operations, and production to ensure smooth order execution.

• Manage order processing, delivery schedules, and packaging quality.

• Monitor stock availability for sales and demonstrations.

• Prepare and manage documents for orders, payments, and invoices; follow up with customers as needed.

• Maintain and update customer databases and internal records.

• Provide administrative support and assist with internal and external coordination

Quyền lợi được hưởng

‒ Salary: 8mil – 10mil (basic salary)

‒ Sales incentives monthly if reach the target

‒ 5 days per week

‒ SHUI in full, based on the gross salary

‒ Lunch allowance, parking allowance (depend on working location), birthday benefit.

‒ 12 days of annual leave + 01 leaving on the birthday

‒ Training opportunities

‒ Health insurance 24/7 after working 24 months continuously

‒ Annual salary review

‒ Yearly health check

‒ Yearly company trip (depend on business result)

Yêu cầu công việc

• Strong interest in cocoa, chocolate, and Vietnamese culture, with enthusiasm to learn and share this passion.

• Exceptional storytelling and communication abilities to engage and connect with customers in both Vietnamese and English.

• Previous customer-facing experience, preferably in hospitality, coffee, or bartending services.

• Highly organized, detail-oriented, and skilled in time management, with a proactive approach to problem-solving.

• Positive attitude, ability to thrive in a dynamic, fast-paced environment, and willingness to work flexible hours, including weekends and holidays.

• Proficiency in Microsoft Office and experience with administrative tasks.

• Collaborative and well-mannered, with the ability to build strong relationships with customers, partners, and team members.

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Dịch vụ và Thương Mại Tân Nam Chinh
Tân Nam Chinh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 9, tòa nhà HDTC, số 36 đường Bùi Thị Xuân, phường Bến Thành, Quận 1, Tp. HCM

Công ty Tân Nam Chinh Logistics được thành lập vào tháng 8/2005, có trụ sở chính đặt tại Lầu 9 Toà nhà HDTC, 36 Bùi Thị Xuân, Phường Bến Thành, Quận 1, TP.HCM. Công ty sở hữu đội ngũ quản lý và chuyên gia am hiểu, chuyên nghiệp cùng lực lượng trên 200 nhân viên được đào tạo bài bản và yêu nghề.

Với bề dày hơn 15 năm kinh nghiệm cung cấp dịch vụ logistics chuyên nghiệp, TÂN NAM CHINH tự hào là một trong những công ty cung cấp hệ sinh thái logistics đa dạng, có thể hỗ trợ tốt mọi nhu cầu cho khách hàng trong và ngoài nước ở các lĩnh vực:

- Dịch vụ chuỗi cung ứng lạnh, đặc biệt hàng nông sản.

- Dịch vụ vận chuyển đường biển - đường bộ - hàng không.

- Dịch vụ cho thuê container - nhà xưởng - kho bãi - kho lạnh

- Dịch vụ hậu cần khác như: đóng gói, tìm nguồn ra, tìm nguồn nguyên liệu trong nước – quốc tế, thủ tục xuất – nhập khẩu…

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2005

Mission

Tân Nam Chinh hiện sở hữu đội xe container lạnh và hệ thống kho lạnh tại các vùng nguyên liệu trọng điểm, với hệ thống quản lý và điều phối công nghệ cao, đạt chuẩn quốc tế cùng năng lực đáp ứng nhu cầu xuất khẩu lớn ngay cả mùa cao điểm.


Review Tân Nam Chinh

4.0
1 review

16/01/2025
Customer Service Logistics tại Thanh Hoá

Công việc thời gian không cố định

Những nghề phổ biến tại Tân Nam Chinh

Bạn làm việc tại Tân Nam Chinh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tân Nam Chinh

Tân Nam Chinh

Click để đánh giá