- Develop sales for project sector and global brand name
- Multi-national working environment that focus on talent development
Our Client offers a world-known brand name, with large-scale and stable investment for South East Asia market, covering many industrial sectors.
Job Description
- Develop project sales for the entire South market.
- Maintain relationship with project owner, developers, architects, designer, sanitary stores and key accounts to identify business opportunity.
- Keep up with market activities to attain useful insight for pipeline development.
- Work closely with internal departments to ensure a smooth and effective operations and execution of campaigns.
- Be the contact point for price negotiation, business terms and ensure the obtain of direct contract with partners.
- Be pro-active and hands-on to help build a standardize process.
- Demonstrate a clear understanding of engagement for the process from bidding until stock in warehouse and after- delivery.
- At least 5-years experience in project sales.
- Fluent communication in English.
- Strong network within project partners such as developers, owners, architecture, consultant firms.
- Competitive job offer - disclose later in process.
Quote job ref: JN-112024-6599750
Công ty TNHH Dược Hồng Lộc Phát được thành lập vào ngày 22-08-2016 với mục tiêu cung cấp dịch vụ “Logistic nhanh nhất” chuyên ngành Dược và Thiết bị Y tế trên toàn quốc.
Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình, tận tâm, đem hết năng lực phục vụ, là bạn đồng hành tốt nhất của khách hàng, đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng và xã hội trong ngành Dược và
Thiết bị y tế trong nước.
Không ngừng phát triển để cung cấp cho quý Khách hàng các dòng sản phẩm công nghệ mới và chất lượng tốt nhất. Cung cấp cho quý khách hàng giải pháp tốt nhất, giúp cộng đồng có cuộc sống khỏe mạnh và chất lượng.
Phương châm “ Khách hàng là trọng tâm hàng đầu” chúng tôi luôn lắng nghe, thấu hiểu để ngày càng hoàn thiện hơn, nhằm phục vụ cho quý khách hàng 1 cách tốt nhất.
Kinh doanh Dược phẩm, Thiết bị y tế chất lượng, giữ gìn uy tín và đạo đức kinh doanh.
Tìm kiếm lợi nhuận dựa trên việc luôn mang đến lợi ích và gia tăng giá trị khác biệt cho khách hàng.