Việc làm Dược phẩm Ích Nhân

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Dược Phẩm Ích Nhân
Area Manager
Dược phẩm Ích Nhân
21 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 27/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1/ System management:
Build & guide for centers' staff the execution of Company's process & policy
Recommend necessary adjustments to meet the market & customers' need in accordance with business activity of each center.
Coordinate with Operation department to set up KPIs indicator for center. Train & guide KPIs indicator for subordinates as well as urge, monitor the execution of these indicators.
Be intermediary party to transmit information to center & vice versa.
2/ Sales & Marketing:
Build & protect center's brand identity.
Represent to liaise with government office & other organizations relating to centers' activities.
Coordinate with Sales & Marketing Department to build & implement Marketing plans, promotions activities as approved.
Actively find & expand customers for center.
Build Customer Assessment System (Customer's need, complaints, satisfaction) according to Company's policy as well as provide customer's information to Sales department.
Directly resolve complex customer's complaint or in case center supervisor is absent.
3/ Finance management:
Receive, monitor & supervise daily income statement of departments.
Set up & implement plan base on assigned revenue & profit target.
Execute statistic reports of finance as assigned.
Oversee financial loss at center.
4/ HR - Admin Management:
Set up human resources structure of assigned area to meet allocated requirements.
Build & get Operation Director's approval of Human Resources plan
Organize the system of training, work delegation & employee assessment
Organize, implement & supervise the execution of Human Resources policy
Develop & train successor workforce for managerial positions of center.
Cooperate with Operation team & HR Department to build & finalize training program for centers' employee
Check & supervise to ensure effective & safe security for center.
5/ Property management:
Track & adjust user norms, inventory & minimal inventory norms.
Monitor purchasing process base on minimal inventory norms.
Follow up usage of property & machine monthly.
Track & monitor the modification & maintenance of machine & equipment for center.
Be responsible for innovating machine, equipment & property of center.
Approve purchasing requisition & modification requests according to approved norm within assigned authority.
6/ Business management:
Build business plan (weekly/monthly/ quarterly) for center.
Organize extraordinary & periodically meetings to monitor & implement business activities for center.
Resolve arising problems within approved authority.
Execute weekly & monthly reports as assigned.
Be responsible for supervision & operation of new centers.
Recommend the solutions to achieve allocated sales target for each center.Graduated from College, University or above
At least 3 years of Chain Management experience in chain of restaurant, F&B or Retail.
Able to work under pressure
Ability to manage and organize work effectively
Good communication skill ; Have a high spirit of customer service
Use English well (both in communication & writing)
Proficient in using MS Office
Dynamic, progressive, loves children
Easy-to-see appearance, professional style13 month salary (discretionary), performance incentives (based on achievements of KPI targets)
Provide training to develop our employee's knowledge and skills (Internal training)
Benefits for special holidays (Birthday, Marriage, Women's Day, Tet Holidays, Mid-Autumn, Newborn babies, International Children's Day...)
Company trip and Year-End party every year
Social, sports and several team building activities
Young, friendly and international working environment
Modern working conditions and entertainment facilities at the office
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Dược Phẩm Ích Nhân
Dược phẩm Ích Nhân Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô A18 / D7, Đô thị Cầu Giấy, Phường Dịch Vọng, Quận Cầu Giấy

Công ty TNHH Dược phẩm Ích Nhân được thành lập trên khát vọng phát triển các bài thuốc quý, cây thuốc quý Việt Nam, tạo dựng các sản phẩm chất lượng tốt cho sức khoẻ người Việt, phòng và điều trị hiệu quả các chứng bệnh.

Ngay từ những ngày đầu thành lập, Dược phẩm Ích Nhân đã hợp tác với Công ty CPDP Yên Bái cải tiến, nâng cấp sản phẩm Cảm xuyên hương Yên Bái dạng viên nén thành dạng viên nang, sản phẩm thuốc cảm truyền thống trên 30 năm (từ năm 1974), bài thuốc quý của các thầy thuốc vùng miền núi phía Bắc. Đến nay Cảm xuyên hương Yên Bái cùng với thuốc thảo dược An thảo đã trở thành niềm tự hào của Đông dược Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Dược phẩm Ích Nhân

Bạn làm việc tại Dược phẩm Ích Nhân? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dược phẩm Ích Nhân

Dược phẩm Ích Nhân

Click để đánh giá