Receive customer feedbacks from US, classify, evaluate and check the validity of related documents to make decision on the refund process;
Daily pulling all supporting documentation; Sales Invoice, Delivery Receipt or Tracking information, Credit Card Slip to complete the package of report;
Daily Contact Corporate Escalations for assistance regarding "Quality, Missing Credit, or Returned items for Credit" disputes as needed;
Create response letter and submit all supporting documentation to Americanepress.com or sending email to related department in term of Visa/ Mastercard/ Discover issue;
Working with other departments in US for solving customer dispute, maintain customer satisfaction;
Update the dispute cases status to Vietnam team leader;
Daily update the data of Power BI.
Receive customer feedbacks from US, classify, evaluate and check the validity of related documents to make decision on the refund process;
Daily pulling all supporting documentation; Sales Invoice, Delivery Receipt or Tracking information, Credit Card Slip to complete the package of report;
Daily Contact Corporate Escalations for assistance regarding "Quality, Missing Credit, or Returned items for Credit" disputes as needed;
Create response letter and submit all supporting documentation to Americanepress.com or sending email to related department in term of Visa/ Mastercard/ Discover issue;
Working with other departments in US for solving customer dispute, maintain customer satisfaction;
Update the dispute cases status to Vietnam team leader;
Daily update the data of Power BI.Yêu Cầu Công Việc
1. Education
Bachelor's Degree in Finance & Accounting/ Business Administration/ English Language, etc.;
2. Experience:
1-2 years of experience in customer care and support
3. Skills and Abilities
Fluent English communication;
Honesty, integrity, reliable and hard working;
Numerate, analytical, logical mindset;
Good communicating and negotiating skills;
People-oriented, fast-changing and multi-tasking ability;
Strong problem-solving skill;
Strong using Excel and common office software applications skill is a plus.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Công ty TNHH Esoftflow là công ty 100% vốn Đan Mạch được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007. Esoftflow chuyên cung cấp các dịch vụ và giải pháp đồ hoạ trong lĩnh vực bất động sản cho các khách hàng tại châu Âu, châu Mỹ, châu Úc và là một trong những Công ty hàng đầu thế giới trong lĩnh vực xử lý ảnh. Hiện nay Công ty đang tiếp tục phát triển đa dạng sản phẩm và mở rộng ra các thị trường trong khu vực và quốc tế khác. Công ty luôn chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, hiện đại và tạo nhiều cơ hội cho nhân viên phát triển bản thân.
Để tiếp tục thành công của esoftflow, chúng tôi đang tìm kiếm những nhân viên ở nhiều trình độ và năng lực khác nhau. Những nhân viên có động lực mạnh mẽ, những người cởi mở và không ngại thử thách chính mình và những người xung quanh.