Responsibilities:
Understand thoroughly Magestore POS product and Magento.
Receive and respond to customer inquiries through all communication channels such as email, Slack, WhatsApp, and more.
Assist customers with installation and usage of Magestore POS, troubleshooting and resolving any issues they encounter.
Transfer technical problems and customization requests to the development team, ensuring that work is delivered to customers in a timely and high-quality manner.
Provide customers with regular updates on the status of their requests and any ongoing issues.
Carry out other tasks assigned by the management as needed.22-25 years old
Fluent in English (IELTS, TOEIC certificate is preferable)
Previous experience in customer support, particularly in a software or e-commerce environment, is preferred.
Strong communication skills, both written and verbal.
Excellent problem-solving and critical thinking skills.
Ability to work independently and as part of a team.
Strong organizational and time-management skills.
Ready to support clients on different timezoneSalary: 9-15M (Review every 6 months).
Performance bonus, seniority bonus, birthday gift
Opportunities to improve English skills and to gain hands-on experience in dealing with and negotiating with diverse clients
Opportunities to be promoted to Support Leader/Business Analyst
Trained by 6+ year experienced ecommerce expert/specialists
Work with 100% foreign. Exposed to the latest technology and eCommerce trend
Monthly in-house coaching and mentor programs
Youthful and dynamic working environments with 95% members are 9x, we have many clubs: running, football, board game...
At BSS Group, tea & coffee is free. Besides, we have a bookshelf with many interesting books for our members to borrow and of course, they are free too
The State statutory holidays and collective activities organized by the Company (travel. team building, health care, volunteer...)
Office with a great view from the 18th floor and creative workplace design
Working hours are 5 days/week
Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code
Công ty TNHH Esoftflow là công ty 100% vốn Đan Mạch được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007. Esoftflow chuyên cung cấp các dịch vụ và giải pháp đồ hoạ trong lĩnh vực bất động sản cho các khách hàng tại châu Âu, châu Mỹ, châu Úc và là một trong những Công ty hàng đầu thế giới trong lĩnh vực xử lý ảnh. Hiện nay Công ty đang tiếp tục phát triển đa dạng sản phẩm và mở rộng ra các thị trường trong khu vực và quốc tế khác. Công ty luôn chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, hiện đại và tạo nhiều cơ hội cho nhân viên phát triển bản thân.
Để tiếp tục thành công của esoftflow, chúng tôi đang tìm kiếm những nhân viên ở nhiều trình độ và năng lực khác nhau. Những nhân viên có động lực mạnh mẽ, những người cởi mở và không ngại thử thách chính mình và những người xung quanh.