Việc làm Esoftflow

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Esoftflow
Reservation and Customer Services - 8-month contract
Esoftflow
3.4
10 đánh giá 29 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Mô tả Công việc
Responsibilities
Represen EY Airline to recieve booking from customers.
Tracking shipments from start to finish to avoid errors proactively and promptly resolving any issues that may arise.
Providing customers with accurate and up-to-date information on cargo shipments, flight schedules, and relevant assistance and guidance.
Managing customer records, cargo manifests, and reservation systems to ensure data accuracy and compliance with Principal Airlines standards.
Coordination with Space Control & Sales for booking orientation & handle reservation
Working with agents to ensure shipments are checked in warehouse in "ready for carriage" condition.
Compliance with Principle' Manual & circulars to ensure cargo bookings are in line with regulation, policies.
AWB stock control.
Prepare Cargo Loading Plan for flights and coordination with Space Control and Operation team to maximize capacity and loading.
Collaborating with internal teams to coordinate cargo handling, shipment tracking, and documentation requirements to meet customer needs.
Resolving customer complaints, issues, and escalations related to cargo services in a professional and customer-focused manner.
Perform other duties as assigned.
Working at: Chamvit Tower | 117 Tran Duy Hung, Cau Giay, Ha Noi.
Represen EY Airline to recieve booking from customers.
Tracking shipments from start to finish to avoid errors proactively and promptly resolving any issues that may arise.
Providing customers with accurate and up-to-date information on cargo shipments, flight schedules, and relevant assistance and guidance.
Managing customer records, cargo manifests, and reservation systems to ensure data accuracy and compliance with Principal Airlines standards.
Coordination with Space Control & Sales for booking orientation & handle reservation
Working with agents to ensure shipments are checked in warehouse in "ready for carriage" condition.
Compliance with Principle' Manual & circulars to ensure cargo bookings are in line with regulation, policies.
AWB stock control.
Prepare Cargo Loading Plan for flights and coordination with Space Control and Operation team to maximize capacity and loading.
Collaborating with internal teams to coordinate cargo handling, shipment tracking, and documentation requirements to meet customer needs.
Resolving customer complaints, issues, and escalations related to cargo services in a professional and customer-focused manner.
Perform other duties as assigned.
Working at: Chamvit Tower | 117 Tran Duy Hung, Cau Giay, Ha Noi.Yêu Cầu Công Việc
Qualifications
Fresher/newly-graduate or 1 year of experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
Bachelor's degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo Basic.
Good in English.
Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
Strong communication and interpersonal skills.
Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
Ability to work independently and as part of a team.
Positive attitude and a willingness to learn
Benefits
Competitive salary and benefits package
Opportunity to extend labor contract base on the business situation
Opportunity to work in a fast-paced and dynamic environment
Opportunity for professional growth and developmentLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, 7 và tầng 11, Tòa nhà Hàn Việt, 203 Minh Khai, Phường Minh Khai, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty TNHH Esoftflow là công ty 100% vốn Đan Mạch được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007. Esoftflow chuyên cung cấp các dịch vụ và giải pháp đồ hoạ trong lĩnh vực bất động sản cho các khách hàng tại châu Âu, châu Mỹ, châu Úc và là một trong những Công ty hàng đầu thế giới trong lĩnh vực xử lý ảnh. Hiện nay Công ty đang tiếp tục phát triển đa dạng sản phẩm và mở rộng ra các thị trường trong khu vực và quốc tế khác. Công ty luôn chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, hiện đại và tạo nhiều cơ hội cho nhân viên phát triển bản thân.
Để tiếp tục thành công của esoftflow, chúng tôi đang tìm kiếm những nhân viên ở nhiều trình độ và năng lực khác nhau. Những nhân viên có động lực mạnh mẽ, những người cởi mở và không ngại thử thách chính mình và những người xung quanh.

Những nghề phổ biến tại Esoftflow

Bạn làm việc tại Esoftflow? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Esoftflow

Esoftflow

Click để đánh giá