Việc làm Euromade

Cập nhật 27/09/2024 16:22
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Euromade Việt Nam
Content Marketing (Marketing Oversea) – Ho Chi Minh
Euromade
16 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

About KiotViet:


KiotViet aims to extend the significant power of technology to every business model in Vietnam and Southeast Asia through our simple and effective solutions. We are committed to creating efficient, convenient products for micro, small, and medium-sized businesses. Over the past 13 years, with a current team of over 1500 people at KiotViet, we recognize that our members are the foundation of KiotViet and a launchpad for achieving a better KiotViet in the future. KiotViet is dedicated to creating a work environment that fosters shared success and responsibilities.


Kiotviet is Vietnam’s largest POS provider, with over 200,000 merchants across various industries. We are expanding into other South-east Asian countries with our POS offerings and are expanding our product portfolio with new offerings in the fintech space.


Responsibilities:


- Develop product content on company communication channels such as Website, Facebook, Blog posts on the website, ...

- Create content for sales promotion to increase the number of customers signing up to try products/services.

- Create attention-grabbing content and attract potential customers on Website/Social channels according to brand personality & tone.

- Conceptualize & implement team communication campaigns monthly/quarterly.

- Find out the needs of customers in the ASEAN region. Work directly with relevant departments to capture insight and paint points in the area

- Update outstanding content trends & apply them to your work.

- Synthesize data on communication channels to effectively evaluate the team's effectiveness on each channel.

- On behalf of the department head, work with relevant parties/partners to resolve some assigned tasks.

Requirement:


- Graduated from college or university; Graduated with a major in Marketing, Journalism or related majors preferred;

- Priority is given to candidates with experience in the SaaS field

- Use English fluently

- Ability to write articles and create content in both English and Vietnamese

- Minimum 01 year’s experience in content creation

- Experience in brainstorming, developing concepts, and writing scripts for short-form video content

- Ability to adapt writing style to different tones, audiences, and formats

- Be careful and meticulous in work.

- Experience in community management is an advantage.

Compensations and Benefits:


- Negotiable salary;

- Working hour: 8:00 - 18:00 (Monday - Friday); 8:00 - 12:00 (Saturday);

- Enjoy benefits and regimes as prescribed by law (Holidays, social insurance, health insurance...);

- Enjoy holidays, New Year, birthdays, benefits for relatives, year-end parties, and other interesting activities during the year;

- Health care: Annual health check;

- Young, creative, dynamic and teamwork-oriented work environment;

- Training and advancement opportunities at work, career development roadmap.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 47 Trung Kính - Cầu Giấy - Hà Nội

Euromade Việt Nam là công ty 10 năm tuổi chuyên về lĩnh vực máy lọc nước và thiết bị gia dụng, là đơn vị quản lý và vận hành Chuỗi cửa hàng Thế giới lọc nước. Euromade đại diện độc quyền tại Việt Nam cho các hãng lọc nước hàng đầu thế giới từ Hàn Quốc: Biontech, Hyundai Wacotec, HBtech; Mỹ: Hydronix, UsTopwater; Canada: Claire Technologies. Euromade có đội ngũ lãnh đạo và chuyên gia trên 10 năm kinh nghiệm về lọc nước Euromade đang là đối tác tin cậy của hàng trăm đại lý, Npp trên toàn quốc trong đó có chuỗi cửa hàng Thế Giới Lọc Nước và hàng nghìn đối tác kdol.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2013

Mission

  • Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

 

Những nghề phổ biến tại Euromade

Bạn làm việc tại Euromade? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Euromade

Euromade

Click để đánh giá