Mô tả công việc
1. To review and approve debtor invoices
2. To follow up outstanding accounts and ensure that remittance is made within the specified credit terms
3. To highlight and pursue the settlement of overdue accounts
4. To prepare the monthly summary of action taken against overdue accounts
5. To verify and process credit application in accordance with departmental procedure and submit to Hotel Controller for approval
6. To check bills, invoices and reconcile revenue between revenue reports with hotel system
7. To issue invoices to internal & external customers
8. To verify and import revenue/bank entries into accounting system.
9. To perform month-end closing regarding AR accounts.
10. To ensure that all employees report for duty punctually wearing the correct uniform and name tag
11. To build and efficient team of employees by taking an active interest in their welfare, safety and security, training and development
12. To ensure that all employees have a complete understanding of the Resort’s policies and procedures in order that they may adhere to them
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
Mức lương cạnh tranh
• Attractive benefits
Phúc lợi hấp dẫn
• General insurance provided for inpatient medical treatment
Bảo hiểm nội trú dành cho các trường hợp nằm điều trị tại bệnh viện
• Outpatient medical treatment claims
Bảo hiệm ngoại trú được bồi hoàn các chi phí khám
• Opportunity to attend various professional training courses
Có cơ hội được tham gia các khóa học để phát triển kỹ năng nghề nghiệp
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Có cơ hội được trải nghiệm dịch vụ các khách sạn thuộc tập đoàn Banyan Group trên toàn thế giới
Yêu cầu công việc
1. Contributes to the morale and team spirit of the hotel by maintaining effective relationships with colleagues.
2. Performs additional duties as directed by supervisors.
3. Makes appropriate suggestions and recommendations to supervisors for the general improvement of the hotel.
4. Is fully conversant with all health and safety, fire and emergency procedures.
5. Maintains a high standard of personal hygiene, dress, uniform, and body language.
6. Is polite and professional in any situation where the image or regulation of the hotel is represented.
7. Attends meetings and training as required by supervisors.
8. Ensures that all activities are carried out honestly, ethically, and within the parameters of Local Law.
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi CV qua địa chỉ email hoặc gửi trực tiếp qua Hoteljob
Like trang facebook để biết thêm nhiều cơ hội việc làm tại Laguna https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/
Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển DụngFacebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Zalo: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Hoặc LinkedIn: Laguna Lang Co Careers
Chúng tôi, Công ty TNHH Giải Pháp Nghe Nhìn A.V.S, trân trọng gởi đến Quý khách hàng, đối tác lời chúc Hạnh phúc –Thành công – Thịnh vượng.
Công ty Giải Pháp Nghe Nhìn A.V.S - AnhDuyen Audio, hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực cung cấp thiết bị và giải pháp nghe nhìn gần 20 năm. Công ty đã tư vấn, cung cấp hệ thống âm thanh cho nhiều resort, khách sạn, nhà hàng, Cafe, bar: Naman Retreat, Pullman Resort, Sheraton, Danang Intercontinential, Fusion Maia, The Nam Hai, Koi Resort, Cocobay...
Với nhiều thành công, hiện nay công ty là đối tác chính thức cho nhiều hãng âm thanh: Bose, JBL, Yamaha, Sennheiser, Devialet, B&W, McIntosh,... Tất cả thiết bị âm thanh chúng tôi cung cấp được phân phối và bảo hành chính thức tại Việt Nam. Chúng tôi có đam mê là luôn làm hết mình để mang lại nhiều điều tốt đẹp hơn.