Responsibilities:
- Manage, track, and deliver IT support through the IT ticket system while adhering to SLAs.
- Provide technical support and troubleshooting assistance to staff via phone, email, or in person.
- Diagnose, resolve, install, configure, and maintain hardware, software, and network components.
- Collaborate with other functional teams to resolve complex technical issues, ensuring a seamless user experience.
- Responsible for maintaining accurate documentation and records.
- Participate in IT projects as needed.
Qualifications:
- 1+ years of experience in IT Helpdesk or IT support.
- Bachelor’s degree in Information Technology, Computer Science, or a related field.
- Strong understanding of computer hardware, software, networking, and operating systems.
- Extensive experience with Windows, macOS, and Linux installation and configuration.
- Familiarity with ticketing systems for tracking and resolving support requests.
- Understanding of Active Directory structure and processes for managing user accounts
- Skills in troubleshooting and assisting remotely.
- Intermediate-level proficiency in English (speaking and writing).
- Good communication and problem-solving abilities.
Nice to Have:
- Understanding of ITIL frameworks, SLA agreements, and ISMS standards.
- Ability to research and learn new technology.
- Preferred certifications: Microsoft Certified Professional (MCP), Cisco Certified Network Associate (CCNA), LPIC-1: System Administrator (Linux Certification).
Grant Thornton International ngày nay là một trong những tổ chức tư vấn, kiểm toán tư vấn độc lập hàng đầu, chỉ đứng sau Big Four (Deloitte Touche Tohmatsu, Ernst & Young International, KPMG International, and PricewaterhouseCoopers). Các công ty thành viên của Grant Thornton international cung cấp dịch vụ tư vấn, kiểm toán, dịch vụ về thuế cho các doanh nghiệp tư nhân và các tổ chức cộng động. Khách hàng của các công ty thành viên sẽ tiếp cận được kiến thức chuyên môn và kinh nghiệm của hơn 2,500 Giám đốc điều hành trên 100 quốc gia và luôn luôn nhận được dịch vụ cá nhân đặc biệt, chất lượng đảm bao ở bất cứ nơi nào hộ chọn để kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN theo Luật
- Bảo hiểm riêng của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Team Building
- Các chương trình tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1993
Mission
- Chúng tôi tự hào là các dịch vụ kiểm toán của chúng tôi luôn được dẫn dắt trực tiếp bởi Giám đốc kiểm toán. Chúng tôi cam kết trách nhiệm và dành thời gian cần thiết để tìm hiểu tình hình kinh doanh của khách hàng và đáp ứng với lịch trình đã thỏa thuận.
Review Kiểm Toán GT
Văn hóa gắn bó
Đánh giá công ty
Không khí tốt đẹp để hợp tác với đồng nghiệp