Oversee office equipment maintenance and repair, including computers, printers, and copiers.
Coordinate with vendors and service providers for office-related needs (e.g., cleaning services, maintenance contracts), create PR/PO.
Coordinate meeting logistics, including room bookings, catering, and
Coordinate travel arrangements for staff, including flights, accommodations, and transportation.
Prepare travel itineraries and ensure compliance with travel policies and budget constraints.
Assist with visa applications, passport renewals, and travel insurance as necessary.
Assist in the planning and coordination of meetings, conferences, and special events.
Prepare meeting agendas, presentations, and materials.
Arrange catering, setup, and logistics for events.
Provide administrative support to various departments and personnel as neededBachelor's degree in Business Administration, or related field preferred.
Proven experience in administrative roles, preferably in a corporate or office environment.
English communication skills, both verbal and written, with a high level of professionalism.
Proficiency in Microsoft Office applications (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) and office software
Công ty TNHH Hóa dầu Long Sơn (LSP), một công ty được thành lập tại nước Cộng hòa xã hội chủ nghĩa Việt Nam, đã được thành lập để phát triển, xây dựng và vận hành tổ hợp hóa dầu tích hợp đầu tiên của Việt Nam đặt tại tỉnh Bà Rịa-Vũng Tàu. Dự án sẽ bao gồm một máy cracker thức ăn hỗn hợp quy mô cơ sở thế giới, các nhà máy polyolefin hạ nguồn (HDPE, PP và LLDPE), đơn vị tiện ích trung tâm, cảng, cầu cảng và các cơ sở lưu trữ và các cơ sở liên quan khác.
Là dự án hóa dầu tích hợp đầu tiên tại Việt Nam, tầm quan trọng chiến lược của LSP nằm ở bản chất thay thế nhập khẩu để đáp ứng nhu cầu trong nước bền vững và tăng nhanh của Việt Nam đối với nhựa polymer và nâng cao khả năng cạnh tranh của ngành nhựa, một nguồn thu xuất khẩu quan trọng cho Việt Nam.
Review Hóa dầu Long Sơn
Môi trường công ty
Môi trường làm việc tốt
Môi trường làm việc