Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Front Office Manager - Renaissance Hoi An Resort & Spa
HOÀN CẦU LONG AN
12 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển:
27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
31/12/2024
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Mô tả công việc
SUPPORTING MANAGEMENT OF FRONT DESK TEAM
- Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
- Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
- Supervises and manages employees. Managing all day-to-day operations.
- Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
- Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.
- Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
- Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
- Strives to improve service performance.
- Participates in the development and implementation of corrective action plans based on review of comment cards and guest satisfac
- Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
ENSURING EXCEPTIONAL CUSTOMER SERVICE
- Provides service that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
- Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback and individual coaching when needed.
- Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
- Handles guest problems and complaints effectively.
MANAGING PROJECTS AND POLICIES
- Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
- Ensures compliance with all Front Office policies, standards and procedures.
- Monitors adherence to all credit policies and procedures to reduce bad debts and rebates.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration packages
- Competitive salary | 13th salary month
- 05 working days | 02 days off per week
- Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
- Discounted rates apply when using services at properties
- Participating in ultimate phenomenal activities for employees
- National and international training courses
- Periodic health check | Accident insurance 24/7
- Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.
Yêu cầu công việc
- Minimum 5 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
- BA from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major.
Yêu cầu hồ sơ
Contact Number +84 235 3753 333 - Ext: 2257: Ms. Tuyền
Khu vực
HOÀN CẦU LONG AN
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Âp 3, Bình Hòa Nam, Đức Huệ
CÔNG TY TNHH HOÀN CẦU LONG AN là doanh nghiệp chuyên về các lĩnh vực sân golf và trồng rừng, cây ăn trái tại tỉnh Long An, Việt Nam. Với quy mô hoạt động ổn định, công ty đóng vai trò quan trọng trong phát triển ngành du lịch và nông nghiệp tại khu vực. Bên cạnh kinh doanh sân golf, công ty còn mở rộng sang lĩnh vực trồng rừng và canh tác cây ăn trái, tận dụng lợi thế về tài nguyên đất đai tại Long An.
Những nghề phổ biến tại HOÀN CẦU LONG AN
Bạn làm việc tại HOÀN CẦU LONG AN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
HOÀN CẦU LONG AN
Click để đánh giá