Mô tả công việc
- Develop and execute digital marketing campaigns across various platforms, including social media, email, and search engines.
- Analyze and measure the effectiveness of campaigns and adjust strategies as needed.
- Create and maintain digital marketing calendars and schedules.
- Collaborate with internal teams and external partners to ensure consistent messaging and branding.
- Manage and maintain website content and optimize for SEO.
- Create and manage email marketing campaigns, including list segmentation and A/B testing.
- Monitor and report on website and campaign analytics using tools such as Google Analytics.
- Stay up-to-date with the latest trends and technologies in digital marketing.
- Manage and maintain social media accounts, including creating content and community management.
- Research and identify opportunities for growth and improvement in digital marketing efforts.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary, depending on the ability.
- Provide insurance policy according to the law (including health insurance, social insurance and unemployment insurance).
- Provide 24/24 accident insurance during the whole contract period with the hotel.
- Provide meals, parking lot, uniform and laundry service.
- Experience professional training and development.
Yêu cầu công việc
- Good communication in English.
- Proven work experience in a similar role in the hospitality industry.
- Proactive, detail-oriented, careful, confidential and compliant.
- Office administrative skills.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
- Application letter
- Related training certificates
- Please contact: 028.3823.6688 ext 1218/ 1251/ 1252 (Human Resources Department)
Công ty TNHH Hyosung Việt Nam thuộc 100% vốn đầu tư của tập đoàn Hyosung Hàn Quốc, được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007 với 3 nhà máy chuyên sản xuất các loại sơi vải mành – nguyên liệu làm lốp xe ô tô, sợi Spandex, sợi nylon, sợi thép và các loại sợi khác. Nhà máy Hyosung Việt Nam đang tọa lạc tại đường N2, KCN Nhơn Trạch 5 với tổng diện tích đầu tư là 68 ha và hơn 3.500 nhân viên. Hiện tại, Hyosung Việt Nam đã có sản lượng tại Việt Nam và trở thành thương hiệu nổi tiếng trên thế giới về chất lượng cũng như sản lượng. Với môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động cùng chế độ phúc lợi tốt cũng như các chương trình training trong và ngoài nước, Hyosung Việt Nam được đánh giá là một trong những môi trường tốt nhất cho sự phát triển năng lực tiềm ẩn của nhân viên. Tính đến tháng 4/2013, tổng mức vốn đầu tư của công ty đạt hơn 141 triệu USD, đồng thời doanh nghiệp này cũng đã tăng quy mô sản xuất từ 13.300 tấn sản phẩm/tháng lên 14.200 tấn sản phẩm/tháng.'
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
-
2007: Thành lập công ty
Mission:
Hyosung đẩy mạnh sự đổi mới chất lượng và phát triển các công nghệ mang tính độc quyền dựa trên niềm tin rằng“ Năng lực công nghệ chính là năng lực cạnh tranh” .
Review Hyosung Việt Nam
Môi trường làm việc chuyên nghiệp, chế độ đãi ngộ lại cao
Chế độ đãi ngộ khá tốt. Cơ hội thăng tiến không cao
Phù hợp dành cho những bạn sinh viên mới ra trường, khó tìm thấy sự hợp tác ăn ý giữa các bộ phận